PrincepBaker Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 Hei. Jeg synes mange av de nye 24 og 27 skjermene har en slags gråsvart farge i stedet for svart. vet noen om en skjerm som har skikkelig god svartfarge? Er ute etter 24 eller 27 tommer, og budsjettet mitt er 2000-4000 kr. Burde også være lav responstid siden den vil brukes til både spill og film, og hdmi. Takk dersom om noen har forslag! Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Man kan uheldigvis ikkje både i pose og sekk med skjermer. Sånn grovt sett så har man 2 valg: Rask skjerm eller skjerm med bra farger og sortnivå. TN vs ips/pls Bruker man HDMI, så kan man ikkje få 120/144hz. Det er også noe å tenke på Asus 27" LED PB278Q er nok kanskje et godt valg for deg Lenke til kommentar
johanf Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 HDMI støtter vel ikke over 1920x1080 heller? Lenke til kommentar
PrincepBaker Skrevet 26. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2013 (endret) Man kan uheldigvis ikkje både i pose og sekk med skjermer. Sånn grovt sett så har man 2 valg: Rask skjerm eller skjerm med bra farger og sortnivå. TN vs ips/pls Bruker man HDMI, så kan man ikkje få 120/144hz. Det er også noe å tenke på Asus 27" LED PB278Q er nok kanskje et godt valg for deg Takk for kommentar. HDMI ville jeg bare ha, for å kunne bruke konsoll på skjermen en gang i blant. Jeg vil heller ha god svartfarge og bildekvalitet enn veldig lav responstid, så lenge ikke responstiden er høy. Finnes det rimeligere alternativer? En 24 skjerm for eks.? Endret 26. desember 2013 av PrincepBaker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå