Sukkertøy Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 (endret) Mistet min iphone i bakken og når jeg skrudde den på igjen etter mye krøll så vises det en helt klar og fin skjerm der det står at jeg må velge språk, men når jeg trykker på skjermen så begynner den og klikke mer og mer og blir full av striper, både grønne og svarte og hvite og deretter fungerer den ikke og blir svart.. Hva kan jeg gjøre?? Kan det være en ledning inni der som har løsnet?? i og med at skjermen ikke er knust men bare blir mer og mer klikk når jeg berører skjermen? ps. er nok indre lcd skjerm som er ødelagt? Endret 26. desember 2013 av Sukkertøy Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Det finnes ingen ledninger i en i phone så jeg tror ikke at det er dette som er problemet Mulig at det er den indre skjermen som det er noe galt med som du sa. Ellers så kan det godt henne at det er noe med hovedkortet i i phonen i og med at du må velge språk også. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 (endret) At ledningen mellom skjerm og hovedkort kalles en flex-kabel blir vel litt flisespikkeri da det i bunn og grunn er det samme. Er stripene kun horisontale/vertikale, eller går de på kryss og tvers? Endret 27. desember 2013 av esoteric Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 De flex-kablene kan løsne, men da pleier liksom hele skjermen å slutte å fungere. Enten bilde eller touch. Jeg gjetter at skjermen er defekt. Egentlig ganske enkel å fikse selv, eller finne noen som kan fikse den for deg. Lenke til kommentar
Sukkertøy Skrevet 7. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2014 jeg fant en liten sjappe nedi byen som fiksa det på en halvtime. Det var indre lcd skjermen som var knust. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Ok, ellers så kan man få slike LCD skjermer hos norske nettbutikker og fikse det selv Foretrekker i alle fall jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå