MartinF Skrevet 26. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2013 POLDIII!!!!!! :D Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Ble et helt annet spill med poldi på banen Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 På tide Wenger. 84 minutter for sent.. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Bendtner nærmere mål på sitt første forsøk enn det Giroud var på alle hans 10. På tide at sistnevnte blir benket. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Jeg vil også se Bendtner fra start neste match. Lenke til kommentar
Olgadolga Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Jeg vil også se Bendtner fra start neste match. Jeg vil se Podolski fra start neste match. Fyren er kraftig undervurdert. Satt å ba om at han ble satt inn, og vips.. kommer inn og scorer. Han tør å ta sjanser i forhold til Ramsey. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 26. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2013 Dårlig match, men vi viser styrke når vi snur 1-0 til 1-3 på en sånn dag. Walcott er så utrolig elsk, og det er godt med Poldi tilbake. La Poldi starte mot Newcastle. Vil se en av disse to: Walcott - Özil - Wilshere Poldi -- Walcott Poldi - Özil - Wilshere Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Jeg skjønner ikke hvorfor Wenger ikke bruker Podolski...? Har folk glemt hvor god Podolski er? Ja, han har vært ute en stund men er sikker på at han vil imponere om han får spille. Hehe innertier dette her Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Dårlig match, men vi viser styrke når vi snur 1-0 til 1-3 på en sånn dag. Walcott er så utrolig elsk, og det er godt med Poldi tilbake. La Poldi starte mot Newcastle. Vil se en av disse to: Walcott - Özil - Wilshere Poldi -- Walcott Poldi - Özil - Wilshere Det var selvfølgelig to speilvendte formasjoner? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 26. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2013 Ja, selvfølgelig. Trodde det sa seg selv. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Skurra litt med Özil som spiss ja. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Glimrende at vi vant til slutt. Får se om jeg får sett omgangen i reprise senere. Kan ikke være tilfeldig at vi scorte 3 etter at Poldi kom inn. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Glimrende at vi vant til slutt. Får se om jeg får sett omgangen i reprise senere. Kan ikke være tilfeldig at vi scorte 3 etter at Poldi kom inn. Ville ikke sett noe før etter Poldi kom inn, begredelige saker. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Begynner å bli tradisjon at West Ham scorer først mot oss Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Helt villt hvor mye bedre dere var uten Ramsey som ødela at. Ja podolski inn hjalp men Ramsey ut var også en stor positiv faktor for dere. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Ramsey har virkelig jekket seg ned noen hakk siden tidligere i sesongen Lenke til kommentar
Olgadolga Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Ramsey er sterkt overvurdert mens Podolski er sterkt undervurdert. Ramsey gjorde det bra tidligere i sesongen ja, men det var mot relativt lette motstandere. Podolski er sinnsykt god på lange avstander og bruker sjansene sine. Forøvrig synes jeg Cazorla burde få sitte på benken neste kamp. Mye dårlig spill fra den fyren.. blir skrytt opp i skyene av kommentatorene men han gjør masse feilpassninger og er elendig på frisparkene. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Virkelig? Nå så jeg ikke hele kampen, men fra det jeg har hørt var Cazorla veldig god etter Podolski kom på da han fikk en mer sentral rolle. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Syns også Cazorla er god generelt. At han har flere feilpasninger enn andre er naturlig da han spiller i den rollen som han gjør. Man spiller på høy risiko, og da kan man ikke forvente 80-90% acc. gjennom en sesong. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 27. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2013 Ramsey er sterkt overvurdert mens Podolski er sterkt undervurdert. Ramsey gjorde det bra tidligere i sesongen ja, men det var mot relativt lette motstandere. Podolski er sinnsykt god på lange avstander og bruker sjansene sine. Forøvrig synes jeg Cazorla burde få sitte på benken neste kamp. Mye dårlig spill fra den fyren.. blir skrytt opp i skyene av kommentatorene men han gjør masse feilpassninger og er elendig på frisparkene. Are you Benbjo in disguise? I 2013 har Ramsey vært vår desidert beste spiller. De siste to-tre kampene har han hatt noen personlige feil og virker å ha mistet litt selvtillit. Er sikker på at han kommer tilbake igjen, om hele laget kan få litt medvind igjen. Mange tøffe kamper i det siste. Podolski er en svingod avslutter, og that's it. Ja, han slo et godt innlegg til Theo i dag, og han kan bidra med andre ting og, men Giroud er en klasse over Podolski på hold-up og det å spille de andre gode. En Giroudski ville vært en jævlig god spiss, men dessverre er de to forskjellige spillere. Ser helst at vi handler i januar. Cazorla dårlig? I dag var han meget solid syns jeg. Virket sulten etter at han ble benket mot Chelsea. Spørs om han får starte mot Newcastle, men syns fortsatt han virker som en solid spiller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå