Gå til innhold

kabinett vifte.

trym13

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

specs på kabinett sier hvilken størrelse det er plass til. Generelt: du får det du betaler for, enm billig vifte bråker mye i forhold til lufta den flytter og holder kort.

Driter du i støy, kjøp delta

Driter du ikke i støy så er papst bra

finnes seff mye annet bra også

Lenke til kommentar

Veldig greit med justerbare vifter, som Enermax eller Colink, som blir nærmest lydløse på lav hastighet.

Litt avhengig av hvor kraftig viften i strømforsyningen din er, trenger du 1 vifte som inntak i front av kabinettet, og muligens 1 som utblåsning oppe på baksiden.

Sjekk microplex.no, evt Digital Impuls i Møllergata om du bor i Oslo. Bra utvalg og gode priser.

Lenke til kommentar

Jeg bruker bare Enermax vifter, de har regulering f.eks 80mm vifta er på 1000-3000rpm og da produserer den 14-32db(A) og blåser på max 67m³/time.

Jeg har tre 80mm til kabinettet og ei 120mm til radiatoren min, veldig greit så du kan stille kjøleevne/støy som du vil.

Pabst har jo også noen veldig stillegående vifter på 12 og 19db(A)

Lenke til kommentar
jeg har dette kabinettet! hadde vært veldig greit av dere og lagdt ut en link eller noe til 2 bra stillegående kvalitets vifter til dette kabinettet ;))

Ifølge Antec kan du bruke 2x 80mm vifter i det kabinettet, ja. På denne siden her kan du ta en titt på hva Microplex har. Ville sett på 19 DB Papst hvis du vil ha stillegående ikke-justerbar, og Enermax, Colink, eller Thermaltake ("Thermaltake vifte, temp.reg + man.") om du vil ha en justerbar en, om jeg var deg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...