trym13 Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 jeg driver og bygger ny pc. håper den blir bra.. men! jeg veit ikke åssen kabinett vifte jeg skal kjøpe ?! . kan dere si meg om jeg trenger 1 eller 2 ? og fortelle meg hvem som er billig og BRA!!!!! hadde vært kult Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 specs på kabinett sier hvilken størrelse det er plass til. Generelt: du får det du betaler for, enm billig vifte bråker mye i forhold til lufta den flytter og holder kort. Driter du i støy, kjøp delta Driter du ikke i støy så er papst bra finnes seff mye annet bra også Lenke til kommentar
kevral Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Veldig greit med justerbare vifter, som Enermax eller Colink, som blir nærmest lydløse på lav hastighet. Litt avhengig av hvor kraftig viften i strømforsyningen din er, trenger du 1 vifte som inntak i front av kabinettet, og muligens 1 som utblåsning oppe på baksiden. Sjekk microplex.no, evt Digital Impuls i Møllergata om du bor i Oslo. Bra utvalg og gode priser. Lenke til kommentar
trym13 Skrevet 6. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2003 jeg har dette kabinettet! http://www.databutikken.com/no/default.php...artId=ANTLANBOY der står det alt.. hadde vært veldig greit av dere og lagdt ut en link eller noe til 2 bra stillegående kvalitets vifter til dette kabinettet ) Lenke til kommentar
WitNo Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Kjøp deg 2 stk 80 mm Pabstvifter fra www.microplex.no Lenke til kommentar
White_Tiger Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Jeg bruker bare Enermax vifter, de har regulering f.eks 80mm vifta er på 1000-3000rpm og da produserer den 14-32db(A) og blåser på max 67m³/time. Jeg har tre 80mm til kabinettet og ei 120mm til radiatoren min, veldig greit så du kan stille kjøleevne/støy som du vil. Pabst har jo også noen veldig stillegående vifter på 12 og 19db(A) Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 På enermax sine sider står det at den ikke går lavere enn til 26 dB. Lenke til kommentar
kevral Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 På enermax sine sider står det at den ikke går lavere enn til 26 dB. Det gjør visst det. Da er 26 dB MYE stillere enn jeg trodde. Lenke til kommentar
kevral Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 jeg har dette kabinettet! hadde vært veldig greit av dere og lagdt ut en link eller noe til 2 bra stillegående kvalitets vifter til dette kabinettet ) Ifølge Antec kan du bruke 2x 80mm vifter i det kabinettet, ja. På denne siden her kan du ta en titt på hva Microplex har. Ville sett på 19 DB Papst hvis du vil ha stillegående ikke-justerbar, og Enermax, Colink, eller Thermaltake ("Thermaltake vifte, temp.reg + man.") om du vil ha en justerbar en, om jeg var deg. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 og fortelle meg hvem som er billig og BRA!!!!! hadde vært kult Når ble Kabinett Vifte et navn? Lenke til kommentar
trym13 Skrevet 6. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2003 javel.. jeg bare leste det et sted. så jeg brukte det navnet.. Lenke til kommentar
CosworthPower Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Har akkurat bestillt: http://english.aopen.com.tw/products/housi...h600-series.htm i sort også bestillte jeg 5stk 80x80mm Papst 19db vifter.Sitter en 80mm i kabinettet bak men denne bråker så den skal bort... Også kjøpte jeg en Zalman Viftestyring med 6utganger så jeg kan justere litt.. Håper dette gir meget bra luftgjennomstrømning i kabinettet? Glær meg ja.. [/url] Lenke til kommentar
trym13 Skrevet 10. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2003 har bestemt meg for : http://www.komplett.no/k/k.asp?ck=1&r=1&ac...vdID=1&CatID=13 nå. det virker fint )))) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå