CasterAnd Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 Hei. Har litt vondt i en tann (ca. 4de tanna fra jekselen, venstre underkjeve). Har kikket litt på den selv, ser ingen hull - så lurer på hva det kan være. Har regulering, lurer på om det er noe der som påvirker tanna. Det merkelige er at tanna ikke gjør spesielt vondt i seg selv, det som gjør vondt er kald drikke (spesielt kaldt vann når en pusser tennene). Det verker i en god stund. Den gjør ikke noe vondt ellers, har generelt vondt i alle tennene når jeg spiser etter en nylig stramming på reguleringen - men ser ingen skade/synlige feil på reguleringen på den tanna, så lurer på om det er noen naturlig forklaring. Har vurdert tannlegebesøk, men spør her i og med at jeg skal til tannlegen i januar. Håper noen har noen mulige forklaringer, og helst løsninger på dette.. Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 Hei. Jeg tror det er ising du opplever. Du kan jo prøve en tannkrem mot ising?Legger ved en artikkel om årsaker til vonde tenner Lenke til kommentar
Gloria Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Hull kan ligge utenfor synsfelt. Er derfor tannlegen tar røntgen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå