BeardlessViking Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 Hallo! Må først bare informere at jeg er nybegynner på dette feltet, så mulig det kommer noen dumme spørsmål. Men til saken; Jeg eier en Volvo V40 01mod som jeg for noen dager siden skulle bytte ut stereoen på. Fra før sitter den orginale. Koblingene passer ikke sammen og jeg må da kjøpe en slags overgang, såppas har jeg skjønt. Ut fra stereoen går denne: Men ut fra bilen kommer disse: Så for å koble disse sammen må jeg ha en slags overgang. Jeg tror jeg har funnet en, (på bildet under). Men problemet er at da må jeg bestille på nett, og på grunn av alle helligdagene for tiden vil det fort ta litt tid. Så jeg kikket litt på Biltema, og fant denne her: I det minste er den ene enden riktig, (de svarte "kontaktene"), men hva skal jeg gjøre med den andre enden? Hvordan får jeg tak i den grønne og blå kontakten som befinner seg på den jeg fant på nettet? Jeg har søkt litt rundt, men klarer ikke finne den løsningen jeg fant på nettet på noen butikker jeg kan besøke for å få varen med en gang. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 Du må klippe av pluggene i bilen og skjøte på ISO-delen du kjøper på biltema. Noe jeg ikke vil anbefale. Bedre å vente noen dager da. Lenke til kommentar
BeardlessViking Skrevet 25. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2013 Du må klippe av pluggene i bilen og skjøte på ISO-delen du kjøper på biltema. Noe jeg ikke vil anbefale. Bedre å vente noen dager da. Ah, skjønner.. Jaja, da får jeg bare vente. Takk for svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå