gier008 Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 Hei! Har hatt min Wii U i snart en måned. Men den detter stadig ut av nettverket her hjemme. Får opp error code: 103-1005. Bruker lang tid på å logge på igjen, og etter noen dager - en uke, så detter den ut igjen. Det er ikke noe problem med nettverket hjemme for det virker på både PC, mobil og nettbrett. Hva kan problemet være, og hvordan fikser jeg det? Lenke til kommentar
Bocoraton Skrevet 10. juni 2014 Del Skrevet 10. juni 2014 Jeg har samme problemet. Noen som har en løsning? Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 14. juni 2014 Del Skrevet 14. juni 2014 http://www.nintendo.com/consumer/wfc/en_na/ds/results.jsp?error_code=103-1005&system=Wiiu&locale=en_US Lenke til kommentar
Bocoraton Skrevet 15. juni 2014 Del Skrevet 15. juni 2014 Jeg prøvde alle de når den ikke fikk koblet til. Ingen ting hjalp. Skrudde den på igjen igår. Da funka alt igjen. Er tydeligvis litt vilkårlig. Mistenker også at to forskjellige dupeditter blir tildelt samme ipadresse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå