johnsk Skrevet 25. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2013 Hei. Har kjøpt en Samsung Galaxy Tab 3 7.0, og jenta har tuklet med denne. Derfor har jeg mistet tastaturet, og kun får fram mikrofonsymbolet. Prøvde å finne noen innstillinger på dette, men fant det ikke. I fortvilelse resatte jeg fabrikkinnstillingene, uten helle. Tastaturet er fortsatt borte. Pga. dette kommer jeg ikke gjennom innstillingshjelpen, og dermed er jeg satt ut av spill. Noen som har tips til løsning? Lenke til kommentar
johnsk Skrevet 25. desember 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. desember 2013 Mulig at det har sammenheng med at jeg lastet ned en oppdatering også? Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 26. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2013 Prøv å last ned et tastatur fra Play Butikken. Lenke til kommentar
johnsk Skrevet 26. desember 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. desember 2013 Prøv å last ned et tastatur fra Play Butikken. Skulle gjerne gjort det, men klarer ikke å komme forbi oppstartsveilidningen. Den henger seg opp, etter at jeg resatte fabrikkinnstillingene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå