daydreamer Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Er det noen som har synspunkter på hvilke HK som er best av disse to toppmodellene. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Tror det vil bli et temmelig dødt løp,men vil tro at max3 er et lite hestehode foran,det har jo også et ekstra pluss med tanke på bundeln Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Det som er genialt med Max 3 er Otes kjolingen Lenke til kommentar
laneZ Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Noen sier den er ubruklig ! Lenke til kommentar
RAPTORR Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 jeg har begge korta jeg syns abit er lit greire fordi den har 6s-ata inganger du får gjort mer i biosen tanken på overklokking bortsett fra det så er begge bra Lenke til kommentar
RAPTORR Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 og takk for anbefalingen snekkern for hk Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 En test av disse to kortene. Testen finner du her Lenke til kommentar
Npt Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Vel.. http://www.xtremesystems.org/forums/showth...&threadid=19610 Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Vel.. http://www.xtremesystems.org/forums/showthread.php?s=&threadid=19610 Den der MÅ vere sponset av asus Tester viser noe annet,men jeg får få et opp til testing så får vi se, men skjønner ikke det med at noen nevner 5/4 som et prob har aldri vert plaget med det,men så også at det var nevnt problemer med fsb over 285 dette er fikset i en ny bios. Leste forresten en annen plass at asus kortet hadde store problemer med Corsair ram,men har hørt at det skall vere fikset med en bios,dette vet jeg som sagt ikke noe eksakt om. Lenke til kommentar
RAPTORR Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 ja du har helt rett om det minnen crosair jeg hadde problemer med 2 stk xms 3500 og2 stk crosair xms 3200ll maskinnen starta ikke Lenke til kommentar
shit89 Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Noen sier den er ubruklig ! Hvis du her referer til OTES-kjølingen, så vil jeg bare si at den hjelper nesten bare når man overclocker. Og da hjelper den virkelig!! Lenke til kommentar
blacktower Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Max 3 er nok bedre til overklokking, selv om det er noe tvilsomt om du klarer å makse ut noen av dem. Max 3 har vel også flere features. Men viften til OTES kjølingen bråker noe, hvis det er noe du legger vekt på. Pluss at det er dyrere. Edit: Glemte visst å nevne at vi kommer med en test av MAX3 i løpet av en dag eller to. Lenke til kommentar
RAPTORR Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 eneste som kan være litt kjipt er på max 3 er at hvis du kjører hvifter på hk kan biosen vere ustabil Lenke til kommentar
Npt Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 p4c-e klokker lissom bedre enn max-3 da. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 kjører selv med 2stk vifter merker ikkeno, når det gjelder klokking så kjører jeg følgende 3,0@3,67 fsb 245. 2,4@3,5 fsb 292 Lurer på hvor mange av dere som uttaler seg her som har erfaring med kortet,eller er det bare synsing?? Lenke til kommentar
Npt Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Har erfaring med at min onkel overklokker svært mye (er blandt annen medlem på xtremesystems 3dmark team) og han sier at p4c-e er HK'et man får absolutt mest ut av. At ic7-max3 ofte flarer på noen fsb'er osv Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Har erfaring med at min onkel overklokker svært mye (er blandt annen medlem på xtremesystems 3dmark team) og han sier at p4c-e er HK'et man får absolutt mest ut av. At ic7-max3 ofte flarer på noen fsb'er osv Tja var inne å kikka litt på de guttan der,og de kan neppe vere helt enig da jeg så at den av de som var høyest kjørte med max 3 :wink: Lenke til kommentar
stian-hg Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Test av "luksuskortene". (Oversatt med BabelFish) Lenke til kommentar
daydreamer Skrevet 6. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2003 Jeg har selv prøvd Ic7-G og fikk nytt to ganger før jeg gav opp (lyd problemer og ustabilitet ) Har nå Asus p4c-e kortet og er veldig fornøyd. Men regner også med at max 3 kortet har fått luket bort alle problemene ic7-g maxII kortet hadde. Er ihvertfall strålende fornøyd med asus kortet. Lenke til kommentar
Aeternus Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Må si at jeg er ganske fornøyd, med MAX3. Det eneste jeg har å utsette var at jeg fikk store problemer med å installere Windows, men etter en bios oppdatering gikk det smerte fritt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå