Gå til innhold

Kamptråd: Manchester City - Liverpool, boxing day 18:30


Pernicious Weed

Anbefalte innlegg

Wenger er det deg? Top fire er ikke en tittel. Og ytterst få snakker om gull.

Topp 4 er nå og har alltid vært målet.

 

"Ytterst få". Hvor mange Liverpool-supportere kjenner du egentlig? Sånn utenom forumet her, hvor folk er redde for å skrive får høye ambisjoner, fordi de "får igjen" når det går dårlig.

 

Dette juletreet blant annet, men Liverpool på topp, som blir delt rundt på facebook og diverse forum. ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

"Ytterst få". Hvor mange Liverpool-supportere kjenner du egentlig? Sånn utenom forumet her, hvor folk er redde for å skrive får høye ambisjoner, fordi de "får igjen" når det går dårlig.

 

Dette juletreet blant annet, men Liverpool på topp, som blir delt rundt på facebook og diverse forum. ;)

Lov å se an situasjonen også da. Mye sies for å ''kjekke seg''. Det bør da være lov.

Og somsagt, ikke ta alt så fanatisk bokstavlig. :)

Endret av Danielzu
Lenke til kommentar

Lov å se an situasjonen også da. Mye sies for å ''kjekke seg''. Det bør da være lov.

Og somsagt, ikke ta alt så fanatisk bokstavlig. :)

 

Nettopp derfor det er morsomt å se ting forandre seg så fort :)

 

På defensiven fordi det ikke blir United gull i år? :huh:

 

Næh, jeg har så si hvert år tro på United-gull, jeg. Det håpet har selvfølgelig blitt litt svekket utover sesongen, men håpet er ikke helt borte. Det var en grunn til at jeg i utgangspunktet holdt med City i dag, men selvfølgelig, så har jeg ikke noe imot Liverpool-tap. Litt mixed feelings overfor dette resultatet her :p

Lenke til kommentar

Aspas og Moses som innbyttere. DER er den store kvalitetsforskjellen på oss og andre topplag

Vel, med X antall år uten CL kan vi ikke forvente å ha bare krutt på benken. Med 3 skader merker vi det ganske klart på innbytterne. Med de utlånte spillerne ser man at det trengs 2-3 kjøp (1-2 inn i start oppstillingen og 1-2 inn i back-up 11'ern)

 

Jones

Kelly/Wisdom - Agger - Toure - Flanno

Allen - Alberto - Suso

Sterling - Aspas - Borini

 

 

3-4 av disse holder IKKE mål kontra de andre topplagene sine back-up's.

Selv ser jeg helst at vi henter en DM (Lucas blir god back-up) og en spiller som kan bekle 2-3 posisjoner av de lengst fremme på banen.

Lenke til kommentar

Tittelambisjoner og fornøyde med kun etmålstap mot en tittelrival, det henger ikke helt sammen. Nytter ikke å sitte å snakke om gull og samtidig skryte av "man ikke tapte med mer enn ett" :)

Normal kommentar...

 

Å hevde at et lag som har 7-8-6-7.plasser de siste årene plutselig skal være tittelutfordrere blir helt feil. 4.plass hadde vært strålende. 6p mot City og Chelsea og vi kunne snakket om gull. Selv da har vi for tynn bredde i stallen for å holde helt inn.

Lenke til kommentar

Vel, med X antall år uten CL kan vi ikke forvente å ha bare krutt på benken. Med 3 skader merker vi det ganske klart på innbytterne. Med de utlånte spillerne ser man at det trengs 2-3 kjøp (1-2 inn i start oppstillingen og 1-2 inn i back-up 11'ern)

 

Jones

Kelly/Wisdom - Agger - Toure - Flanno

Allen - Alberto - Suso

Sterling - Aspas - Borini

 

 

3-4 av disse holder IKKE mål kontra de andre topplagene sine back-up's.

Selv ser jeg helst at vi henter en DM (Lucas blir god back-up) og en spiller som kan bekle 2-3 posisjoner av de lengst fremme på banen.

 

Dette laget ville vært 15-18 plass i PL.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Dette laget ville vært 15-18 plass i PL.

 

Vel, hvis du mener at dette laget hadde tatt en 15-18.plass så stemmer sikkert det. Men laget må jo sees opp mot de andre lagene sine backup 11'ere. Da tror jeg denne line-upen er blant de 7-8 beste. Laaangt bak City/Chelsea, men ikke avskrekkende avstand til resten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...