Pernicious Weed Skrevet 26. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2013 Wenger er det deg? Top fire er ikke en tittel. Og ytterst få snakker om gull. Topp 4 er nå og har alltid vært målet. "Ytterst få". Hvor mange Liverpool-supportere kjenner du egentlig? Sånn utenom forumet her, hvor folk er redde for å skrive får høye ambisjoner, fordi de "får igjen" når det går dårlig. Dette juletreet blant annet, men Liverpool på topp, som blir delt rundt på facebook og diverse forum. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Juletreet var jo ligaplasseringen til jul.. det var vel ikke så vanskelig å skjønne. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Bra du tar alt folk sier så blodseriøst da. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Det juletreet var vel laget utifra tabellposisjonen der og da? Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 26. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2013 Bra du tar alt folk sier så blodseriøst da. Seriøst tar jeg det ikke, men det jo typisk at ingen vil stå inne for noe man har sagt når alt kommer til alt Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 26. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2013 Juletreet var jo ligaplasseringen til jul.. det var vel ikke så vanskelig å skjønne. "Ambisjonen vår er ikke å vinne ligaen, men å bli topp 4. Derfor er det viktig at vi leder til jul Det er så farlig om man taper kampen, så lenge man leder til pause." Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Seriøst tar jeg det ikke, men det jo typisk at ingen vil stå inne for noe man har sagt når alt kommer til alt På defensiven fordi det ikke blir United gull i år? 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 (endret) "Ytterst få". Hvor mange Liverpool-supportere kjenner du egentlig? Sånn utenom forumet her, hvor folk er redde for å skrive får høye ambisjoner, fordi de "får igjen" når det går dårlig. Dette juletreet blant annet, men Liverpool på topp, som blir delt rundt på facebook og diverse forum. Lov å se an situasjonen også da. Mye sies for å ''kjekke seg''. Det bør da være lov. Og somsagt, ikke ta alt så fanatisk bokstavlig. Endret 26. desember 2013 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Skjønner ikke hva du babler om, Hargo. Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 26. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2013 Lov å se an situasjonen også da. Mye sies for å ''kjekke seg''. Det bør da være lov. Og somsagt, ikke ta alt så fanatisk bokstavlig. Nettopp derfor det er morsomt å se ting forandre seg så fort På defensiven fordi det ikke blir United gull i år? Næh, jeg har så si hvert år tro på United-gull, jeg. Det håpet har selvfølgelig blitt litt svekket utover sesongen, men håpet er ikke helt borte. Det var en grunn til at jeg i utgangspunktet holdt med City i dag, men selvfølgelig, så har jeg ikke noe imot Liverpool-tap. Litt mixed feelings overfor dette resultatet her Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Aspas og Moses som innbyttere. DER er den store kvalitetsforskjellen på oss og andre topplag Vel, med X antall år uten CL kan vi ikke forvente å ha bare krutt på benken. Med 3 skader merker vi det ganske klart på innbytterne. Med de utlånte spillerne ser man at det trengs 2-3 kjøp (1-2 inn i start oppstillingen og 1-2 inn i back-up 11'ern) Jones Kelly/Wisdom - Agger - Toure - Flanno Allen - Alberto - Suso Sterling - Aspas - Borini 3-4 av disse holder IKKE mål kontra de andre topplagene sine back-up's. Selv ser jeg helst at vi henter en DM (Lucas blir god back-up) og en spiller som kan bekle 2-3 posisjoner av de lengst fremme på banen. Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Tittelambisjoner og fornøyde med kun etmålstap mot en tittelrival, det henger ikke helt sammen. Nytter ikke å sitte å snakke om gull og samtidig skryte av "man ikke tapte med mer enn ett" Normal kommentar... Å hevde at et lag som har 7-8-6-7.plasser de siste årene plutselig skal være tittelutfordrere blir helt feil. 4.plass hadde vært strålende. 6p mot City og Chelsea og vi kunne snakket om gull. Selv da har vi for tynn bredde i stallen for å holde helt inn. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Vel, med X antall år uten CL kan vi ikke forvente å ha bare krutt på benken. Med 3 skader merker vi det ganske klart på innbytterne. Med de utlånte spillerne ser man at det trengs 2-3 kjøp (1-2 inn i start oppstillingen og 1-2 inn i back-up 11'ern) Jones Kelly/Wisdom - Agger - Toure - Flanno Allen - Alberto - Suso Sterling - Aspas - Borini 3-4 av disse holder IKKE mål kontra de andre topplagene sine back-up's. Selv ser jeg helst at vi henter en DM (Lucas blir god back-up) og en spiller som kan bekle 2-3 posisjoner av de lengst fremme på banen. Dette laget ville vært 15-18 plass i PL. 4 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 (endret) Litt urettferdig av United folka å holde på sånn. Er ikke alle som høster opp en ny Ronaldo hvert år. Endret 27. desember 2013 av Emils. Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Dette laget ville vært 15-18 plass i PL. Vel, hvis du mener at dette laget hadde tatt en 15-18.plass så stemmer sikkert det. Men laget må jo sees opp mot de andre lagene sine backup 11'ere. Da tror jeg denne line-upen er blant de 7-8 beste. Laaangt bak City/Chelsea, men ikke avskrekkende avstand til resten. Lenke til kommentar
Nordmann3 Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Tror dere liverpool kommer til å vinne serien? Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 City er storfavoritter, etterfulgt av Chelsea. De regjerende mesterne har jeg ingen tro på denne sesongen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå