Macklemore Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Faen så dritt, skal på julemiddag når kampen går :/ jaja får følge med på mobilen som vanlig.. 1 Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Blir en sjuk kamp. Magen kribler allerede. For å være ærlig har jeg veldig liten tro på seier i dag, særlig ettersom jeg ikke har vært fornøyd med den bakre fireren de sisste par kampene. For mye slurv og klabb noe som ikke kan forekomme mot et topplag som City. Satser på at det blir Agger som kommer inn for flanno. 2-2. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Håper noe slikt, ikke en stor variasjon fra de siste to kampene. Martin Skrtel MÅ være på det nivåeet han var mot Manchester United. Og han bør faen meg ''ta igjen'' fra fjorårets fadesepassning til Tevez Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Jeg ville hatt Toure som høyre back, Johnson som venstre back, og Agger bytta med Sahko. Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 dårlige vibber i dag. omrokkeringer på backene trenger vi virkelig ikke.. klarer vi ett poeng i dag skal vi være overlykkelige! håper på at suarez klarer å holde nivået oppe mens vi venter på Sturridge, og jeg håper forsvaret virkelig tar seg sammen nå.. så slett forsvarsspill som vi har hatt til tider i år blir hardt straffet av city... Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Det overrasker meg ikke om Kelly tar plassen til Flanagan, virker jævlig skummelt. Jeg har gode vibber, troa på et godt resultat. Jeg tipper forøvrig alltid feil resultat, så det er ikke et godt tegn. Lenke til kommentar
edge Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Mig - Johnson, Skrtel, Sakho, Cissokho - Allen, Lucas, Henderson - Coutinho, Suarez, SterlingHart - Zabaleta, Kompany, Lescott, Kolarov - Toure, Fernandinho - Navas, Silva, Nasri - NegredoKjenner det strammer litt nå.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Zabaleta og Aly. Fisj å fi! Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Cissokho? Jeg trodde ikke han var regnet som en del av troppen lengre. Merkelig. Lenke til kommentar
edge Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Ok, dette er City borte. Sesongens hardeste kamp. Noe annet enn tap er stort her, og med dagens resultater så er heller ikke et tap krise, vi holder oss i topp 4.Bare å lene seg tilbake, nyte og håpe på det beste! Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Dette blir spennede! Tipper jeg er den eneste som holder med City her inne Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Dette blir spennede! Tipper jeg er den eneste som holder med City her inne Neida, holder med city jeg og Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Dette blir spennede! Tipper jeg er den eneste som holder med City her inne United,arsenal og Chelsea-folka holder nok en knapp på city. Ikke alle, men noen. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Er Kelly også skadet? Lenke til kommentar
GLN Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Gleder meg som en unge! Men liker ikke skadesituasjonen vårs! Uavgjort er seier for oss idag! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Vil heller at Liverpool vinner enn City. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Aguero er også skadet, noe som svekker City veldig. Men om Negredo har en god dag, burde det gå greit. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Kjøss meg i rævhølet dette blir spennende. YNWA! Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Fyfaen jeg grugleder meg. Savnet av Gerrard blir enormt her. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Hvor mange av de samme langskuddene til Coutinho må vi se? Han må snart prøve på noe annet enn langs bakken i keeperhjørnet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå