helenearn96 Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 Hei! Igår fikk jeg en iPhone 5s av min kjære mor. Satt den opp å fikset alt idag, lastet ned et par apper, samt satt sånn "touch" lock-up, sånn at jeg låser den opp med fingeravtrykket mitt. I tilfelle touchen skulle svikte skal man legge til en kode på 4 siffer. Jeg gjorde dette, og etter en times tid, skal telefonen ha meg til å åpne den med den koden jeg la til da. Når jeg skriver inn koden, er det tydeligvis feil(selv om jeg er 99,99999% sikker på at det var dette jeg satt til kode) jeg prøvde igjen å igjen helt til telefonen ble deaktivert i 60 minutter. Jeg åpnet itunes (hadde foressten ikke synkronisert telefonen i itunes hvis dette har noen betydning) og gjenopprettet den. Halvveis i gjenopprettingen stanser den, og dette skjedde to ganger. Nå er telefonen min helt svart, vil ikke på uansett hvor mye jeg prøver, og den ligger i ladderen. Hva er casen her? Skjønner ingenting. Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 Hmm. Hvis det heller ikke går ann å gjennopprette den i iTunes. Noe du må gjøre, hvis koden ikke fungerer/er riktig. Så får du levere den tilbake til forhandler der du kjøpte den, og si det er feil. Evt. har du prøvd å ringe Apple Support? http://www.apple.com/no/support/contact/ Lenke til kommentar
helenearn96 Skrevet 25. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2013 Er det muligheter for å sette inn noen andre sitt simkort, å starte telefonen helt på nytt? Den ble kjøpt på komplett.no, regner med jeg har garanti?Har hatt den i ladderen nå i 20 minutter og den vil fortsatt ikke på, skal jeg prøve DFU-modus? Lenke til kommentar
helenearn96 Skrevet 25. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2013 Fikk til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå