nessin Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Når jeg åpner en partisjon eller mappe med mange eller store filer(f.eks film) på så starter exporer.exe å bruke alle prossesor ressursene på maskinen og alt går i sirup og eneste løsningen blir å starte om explorer.exe hvis jeg ikke får lukket mappen/ene. Har 512MB ram,2ghz cpu og 7200rpm med 8MB cache harddisk så det er ikke noe i veien der. Noen som vet hva det kan skyldes? Har WinXP pro, og oppdatert NAV2003. Lenke til kommentar
trygberd Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Hei. Jeg har også lagt merke til dette i lengre tid, og det har irritert meg voldsomt. Har dog funnet noe jeg tror kan hjelpe. Åpne regedit og gå til HKEY_CLASSES_ROOTSystemFileAssociations.avishellexPropertyHandler og slett DEFAULT verdien som skal være {87D62D94-71B3-4b9a-9489- 5FE6850DC73E} Håper det hjelper -Trygve Lenke til kommentar
Lucifer 666 Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Hei. Jeg har også lagt merke til dette i lengre tid, og det har irritert meg voldsomt. Har dog funnet noe jeg tror kan hjelpe. Åpne regedit og gå til HKEY_CLASSES_ROOTSystemFileAssociations.avishellexPropertyHandler og slett DEFAULT verdien som skal være {87D62D94-71B3-4b9a-9489- 5FE6850DC73E} Håper det hjelper -Trygve Jeg har samme problemet, og jeg har prøvd dette uten at det hjalp... Det eneste som nytta hos meg var å legge store filer/filmer i egne mapper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå