bjorni99 Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 Hei! Er en av de mange som virkelig har blitt skikkelig interessert i sjakk etter Carlsen... Har lastet ned en gratis som funker helt fint til å spille mot venner og slikt, men er på utkikk etter en skikkelig sjakk-app. Med det mener jeg en som har forskjellige vanskelighetsgrader når jeg spiller mot computer, og en som har en slags innebygget "trener" som kan lære forskjellige måter å gå fram på, kanskje et par strategier... Har sitt flere som har disse funksjonene (+ noen til), men jeg tenkte å spørre the community her på diskusjon om hvilken som er best. Jeg har sitt sjakk-apper helt oppi 70-80kr men tenker en opp til 21kr passer fint Takker for svar :-) Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 Har ett på android som rett og slett bare heter Chess Free, som da selfølgelig er gratis. Liker det veldig godt. 12 vansklighetsgrader. Men du har sikkert funnet noe innen nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå