AnonymDiskusjon Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 Jeg har spinket å spart lenge for både å få råd til bursdagsgave når han har bursdag og julegave til jul (jeg har meget liten inntekt, men alle mine penger går til han). Jeg er ikke kravstor, men forventer kanskje en liten oppmerksomhet fra han til jul og bursdag. Men nå har det seg slik at de to siste årene har jeg verken fått bursdagsgave eller julegave i fra mannen min. Han har høy inntekt i forhold til meg, men bruker alle sine penger på ting og tang til seg selv, ikke engang matpenger eller penger til felles utgifter sper han på med. Kan dette være et tegn på at han egentlig er lei meg og ikke vil ha noe forhold lenger? Eller er han rett og slett bare egoistisk og tenker kun på seg selv.? Anonymous poster hash: b270c...480 Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 Om du bor sammen med en person som ikke betaler for verken mat eller betaler for andre ting som for eks strømregning osv så er jeg nesten nødt for og kalle deg dum som lar han slippe unna med det. Og om han ikke gir deg gaver lenger kan det være fordi han ikke syntes du er viktig nok til og gi deg en opperksomhet men alle kan ha sine helt egene grunner og tanker om rundt det og gi/ta. 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 Det tyder på at penger er for han mer viktig enn det du er, ikke noe annet. Om det er egoistisk, er veldig vanskelig å svare på. Men jeg ville nok ha tonet litt ned min egen form for omtanke, slik at jeg for egen del hadde følt meg mer fri fra hans, etter min mening, mangel for empati Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 Oi, du betaler for alt for ham OG kjøper gaverj jeg hadde ønsker delt økonomi, men i det minste hadde jeg ønsket å dele utgiftene. Det synes jeg faktisk han kan gjøre. Ham er voksen og har utgifter, det er ikke lommepengene hans. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 Han er i bestefall bare egoitisk. Ta en prat med han og fortell hva du tenker. 1 Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 Jeg har spinket å spart lenge for både å få råd til bursdagsgave når han har bursdag og julegave til jul (jeg har meget liten inntekt, men alle mine penger går til han). Jeg er ikke kravstor, men forventer kanskje en liten oppmerksomhet fra han til jul og bursdag. Men nå har det seg slik at de to siste årene har jeg verken fått bursdagsgave eller julegave i fra mannen min. Han har høy inntekt i forhold til meg, men bruker alle sine penger på ting og tang til seg selv, ikke engang matpenger eller penger til felles utgifter sper han på med. Kan dette være et tegn på at han egentlig er lei meg og ikke vil ha noe forhold lenger? Eller er han rett og slett bare egoistisk og tenker kun på seg selv.? Anonymous poster hash: b270c...480 Seriøst, fellesskap ang. penger er viktig i et samliv, begge bør ta ansvar for den biten. Selvfølgelig etter evne da.. Lenke til kommentar
Extraterrestrial Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Hvorfor er du sammen med en mann som det der i utgansgspunktet? 2 Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Jeg har spinket å spart lenge for både å få råd til bursdagsgave når han har bursdag og julegave til jul (jeg har meget liten inntekt, men alle mine penger går til han). Jeg er ikke kravstor, men forventer kanskje en liten oppmerksomhet fra han til jul og bursdag. Men nå har det seg slik at de to siste årene har jeg verken fått bursdagsgave eller julegave i fra mannen min. Han har høy inntekt i forhold til meg, men bruker alle sine penger på ting og tang til seg selv, ikke engang matpenger eller penger til felles utgifter sper han på med. Kan dette være et tegn på at han egentlig er lei meg og ikke vil ha noe forhold lenger? Eller er han rett og slett bare egoistisk og tenker kun på seg selv.? Anonymous poster hash: b270c...480 Lurer på hvis jeg slår opp altruisme i ordboka om det er et bilde av deg der. Seriøst. Ikke la han slippe unna med dette lenger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå