Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Han lå med en annen

Anbefalte innlegg

Hei dere!

Nå trenger jeg litt synspunkt fra dere på en sak;

Jeg og kjæresten min møttes for første gang i oktober i fjor. Da gikk vi en lang tur på tre timer, pratet om alt. Vi møttes en del etter det også, og jeg ble med han hjem for første gang der vi hadde sex i starten av desember. Vi henger sammen en del, og han reiser deretter hjem til sverige for å feire jul. Da han kommer tilbake til norge er det første han gjør å ringe meg, og vi fortsetter å møtes hyppig. Vi reiser på ferie sammen, og i august flyttet vi sammen. Etter at vi flyttet sammen spurte jeg han en dag om når han mener vi ble sammen, og at jeg mener vi ble sammen den dagen jeg ble med han hjem og vi hadde sex. Han blir da veldig merkelig i ansiktet, og innrømmer å ha hatt sex med en annen jente da han var hjemme i julen 2012. Jeg har flere ganger spurt om han har liggi med noen etter at vi møttes i oktober, og han har sagt nei! Så ikke bare har han liggi med noen, han har også løyet.

Jeg føler meg ført bak lyset, og jeg føler han har vært utro. Han sier han ikke har vært det, ettersom vi for han ikke var sammen da, men ble det når han kom tilbake. Jeg mener jo da at selvom vi ikke er offisielt sammen, er vi forpliktet til hverandre. Jeg syntes det er fryktelig ekkelt at etter at vi har møttes så mye, jeg har blitt med han hjem, så drar han med seg en dame til gutterommet hjemme i sverige, for så å ringe meg når han kommer hjem, og i tillegg til det hele, gå omtrent ett år før han forteller det... Bilder dukker opp i hodet mitt om hvordan de fant ut de skulle ha sex, hva de gjorde, om de kysset, hvem som kledde av hvem... om han kan gjøre det samme igjen.. jeg er rett og slett forvirret og skuffet. Det skal sies at før jeg ble sammen med denne mannen , som er 27 år, hadde han liggi med 80 damer, hatt kun èn kjæreste. Så det vil si han var relativt glad i damer.

Uansett; hva hadde dere gjort/tenk dersom dette hadde hendt med dere? Syntes dere jeg overdriver som ser på det som utroskap og han som en løgner? Trenger litt tanker og synspunkter rundt dette.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg mener at om du holder på med noen,har sex med noen og møtes relativt ofte så er det feil og holde på med andre jenter i mellomtiden selv om man ikke kanskje er i et ordentlig forhold. Om dere bare hadde hatt sex men ikke noe mer en det før han dro til Sverige så ville jeg ikke sagt at forholdet deres startet da. Men om dere møttes mer etter sex`n og kyssa osv så vil jeg si at man er på vei til et forhold.

Og om han aldri har hatt kjæreste i en alder av 27 så virker det for meg at han ikke er typen til

og være i et ordentlig forhold og jeg trur at dette kan skje igjen og mest sansynlig vil ikke du få vite om det.

Ingen ting er fy fy før du blir tatt, noen eier ikke god moral eller skam.

Lenke til kommentar

Ja, altså.. han kan jo ligge med hvem han vil. Men jeg ville trodd han valgte å ikke gjøre det fordi vi var på vei inn i noe. han ga uttrykk for at dette var noe fint før han dro til sverige. Så som "Eriksendrul" sier lengre opp er jeg redd for at det kan skje igjen uten at han sier noe..

• Liker 2
Lenke til kommentar

Det hele kommer jo ned til om han mente dere var sammen eller ikke. Det gjorde han ikke, og han hadde derfor sex med en annen. Nå mener han at dere er sammen, og da har han sikkert ingen planer om å ha sex med andre. Han følte seg ikke commitet, det gjør han nå.

Du sier at han har hatt sex med 80 damer, hvorfor la denne siste få ødelegge?

• Liker 7
Lenke til kommentar

Det hele kommer jo ned til om han mente dere var sammen eller ikke. Det gjorde han ikke, og han hadde derfor sex med en annen. Nå mener han at dere er sammen, og da har han sikkert ingen planer om å ha sex med andre. Han følte seg ikke commitet, det gjør han nå.

Du sier at han har hatt sex med 80 damer, hvorfor la denne siste få ødelegge?

Du har ett poeng der, og det er slik han ser på det også. At vi ikke var sammen, men at han aldri ville gjort det nå. Men, ettersom han løy så lenge om det, er jeg redd han gjør det, og nå for eksempel, er han i sverige å feirer jul. JEg går derfor rundt med en konstant frykt for at han skal dra med seg en eller annen berte hjem fra byn... ubehaglig følelse, ikke hatt det sånn i et forhold før.

Lenke til kommentar

Kan forstå tankene dine. Du følte dere var sammen, du hadde gitt deg selv til ham. Kan neppe være så kult å finne ut så lenge etterpå, men virker som han har forpliktet seg til deg nå.

Ja, han sier i hvert fall at han har det. Sliter med tilliten like vel, spesielt med tanke på hans tilbakelagte 80 damer..

Lenke til kommentar

Ja, han sier i hvert fall at han har det. Sliter med tilliten like vel, spesielt med tanke på hans tilbakelagte 80 damer..

Sånn sett er det et kompliment. Han ville ikke være med dem, men han vil være med deg. Må ikke straffe ham for fortiden hans, han traff ikke noen han ville satse på. Ser hva du mener og hadde nok tenkt selv, men du er den han vil ha.

Kan han ha overdrevet antallet?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Sånn sett er det et kompliment. Han ville ikke være med dem, men han vil være med deg. Må ikke straffe ham for fortiden hans, han traff ikke noen han ville satse på. Ser hva du mener og hadde nok tenkt selv, men du er den han vil ha.

Kan han ha overdrevet antallet?

Ja, han kan jo ha overdrevet. Jeg håper han har gjort det. MEn hvis jeg ramser opp vet jeg jo om i hvert fall 7 av dem.

Lenke til kommentar

Antallet hans kan jo stemme, men det er ikke uvanlig at menn gjerne overdriver for å virke "kul".

Men burde han ikke da innrømet at han overdrev hvis jeg har påpekt flere ganger at jeg syntes det er utrolig mange, og at det til tider også plager meg? Eller er det noe menn ikke gjør? (uten å dra alle under samme kam)

Lenke til kommentar

Kanskje han burde ha gjort det. Jeg vet ikke.

Hadde jeg hatt sex med 80 stk så ville jeg vel aldri sagt det til kjæresten min. Da ville jeg heller ha nevnt et tall mellom 30-40-50 stk

Ja.. og han fortalte det etter at vi hadde datet en stund. eller ja, jeg spurte. så tror ikke han prøvde å "imponere" med det tallet. da failet han i så fall.

Lenke til kommentar

Kanskje han burde ha gjort det. Jeg vet ikke.

Hadde jeg hatt sex med 80 stk så ville jeg vel aldri sagt det til kjæresten min. Da ville jeg heller ha nevnt et tall mellom 30-40-50 stk

Jeg ville ikke svart på det spørsmålet, seriøst, en gentleman skryter ikke av hvor mange han har hatt sex med.

Min mening det.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...