Pytan Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 Hei, Trenger litit hjelp angående Bluetooth mus fra Logitech (M555b) og W7 (64-bit home premium norsk versjon). Jeg klarer ikke å finne eller legge til denne enheten. Har nylig kjøpt en Multicom W840 Ultra bærbar, og har prøvd å google, søke i en del fora og sett flere som sliter med å få denne musen til å funke i W7/w8. Har allerede prøvd å oppdatere drivere fra multicom/intel, slått av strømsparingstiltakene på bluetooth og wireless kortet, installert både programvaren som fulgte med cd'en og den nye SetPoint fra logitech sine hjemmesider, men får ikke opp mus-alternativet i innstillinger på Logitech sitt eget program. Ingen av overnevnte har hjulpet, men har prøvd det på en annen laptop og da holdte det bare å installere cd'en så voila var alt fiks ferdig. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 Har du prøvd å "paire" den på vanlig vis? Lenke til kommentar
Pytan Skrevet 25. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2013 Om jeg hadde funnet den i enheter så skulle jeg nokk gjort det, men finner ikke den tilgjengelig i det hele tatt.. mens den andre bærbaren satt opp på sia får opp valget på enheter og devices og klarer å automatisk bruke windows sin anbefalte installering av driver og funker fint. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 Du finner den ikke før du setter musa i "discovery mode". Ser ut som flere sliter med den der. Se om noen av tipsa her funker: http://social.technet.microsoft.com/Forums/windows/en-US/df2a356e-d60e-4efb-a139-7cd449b8560e/logitech-m555b-conection-problems?forum=w7itproperf Lenke til kommentar
Pytan Skrevet 25. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2013 (endret) Er den jeg fulgte, og mer til Klarer bare ikke å få opp enheten i windows eller muligheten til å legge til enheten i Setpoint akkurat på denne bærbaren, kontra jobb pc'en ved siden av så klarer den både via setpoint og HID (microsoft) opplegget for plug & play.. Vært å leka meg i regedit og services.msc for å aktivere de gjeldende bluetooth tjenestene samt logitech og HID... og prøvd å avinstalere driveren til intel for bluetooth og installere microsoft sin generic bluetooth adapter driver med mer.. Også prøvd andre versjoner av drivere for vista/xp/w8 uten hell bærbaren fungerer fint opp imot telefonen, så kortet skal være i orden. Har brukt noen timer på dette nå, løsningen sålangt blir bare å fortsette å bruke den gamle usb musa med dongle... Tenkte å gå over til Blåtann mus for at jeg kun har 2 usb innganger på pc'en og irritabelt at 1 alltid skal være opptatt.. Endret 25. desember 2013 av Pytan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå