MobilNerd Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 Hei. Det ble en wii u i familiegave i år. Men i dag kommer jeg ikke inn på eshop. Mener jeg kom inn i går. Jeg har internett oppkobling, men den sier det er problemer med oppkobling. Miien min kobles heller ikke opp. Er det jeg som har feil eller er Nintendo network nede? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 Jeg sliter med akkurat det samme, både med å komme inn på eShop og opprette Nintendo Network ID, så det er nok hos Nintendo problemet ligger. Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 Jepp! Slet med dette selv i dag, og det ser ut som at Nintendo Network er nede pga. så mye pågang.http://www.nintendo.com/consumer/network/en_na/network_status.jspI wonder why.. Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 Kommer ikke inn her. Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Kommer fortsatt ikke inn, men feilmeldingen har forandret deg. Nå får jeg "unexpected error" Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Samme her, prøvde med jevne mellomrom i hele går, i natt, og i dag. Får bare forskjellige errors. Og den maintenance support sida har ikke vært oppdatert siden kl 10 første juledag. Hmz. Får jo aldri lasta ned Windwaker HD som jeg fikk i pakken. Skulle vært disc, ja.. Lenke til kommentar
Beritaron Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Samme problemet her i dag også. Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Faen da. Vil jo bare kjøpe Rayman Legends på eShopen. Skulle være et salg på det som skulle begynne i dag. Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Faen da. Vil jo bare kjøpe Rayman Legends på eShopen. Skulle være et salg på det som skulle begynne i dag. Kom inn tidligere i dag, men fant ikke noen nye tilbud. Rayman kostet fortsatt 229kr. Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 http://www.nintendo.com/consumer/network/en_na/network_status.jsp Lenke til kommentar
Philber Desanex Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Samme problem her. Nintendo går nok glipp av en del salg i jula. Lenke til kommentar
Blake Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Samme problem her. Nintendo går nok glipp av en del salg i jula. Selvfølgelig har du samme problem som resten av befolkningen, serverne har vært nede mesteparten av tiden de siste par døgnene. Kom akkurat inn på eshoppen for å se om det var noen tilbud som fristet, men det var det desverre ikke. Sikkert ikke lenge til serverne er nede igjen tenker jeg. Var heldig nok til å kunne laste ned Bravely Default tidlig på morgenen første juledag, ellers har jeg ikke kunnet sjekke om det hadde kommet noen tilbud før nå. Lenke til kommentar
warioman Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 Hei. Det ble en wii u i familiegave i år. Men i dag kommer jeg ikke inn på eshop. Mener jeg kom inn i går. Jeg har internett oppkobling, men den sier det er problemer med oppkobling. Miien min kobles heller ikke opp. Er det jeg som har feil eller er Nintendo network nede? Nintendo nettverket har vært nede en stund pga stor trafikk, så det er ikke nettet ditt som er problemet. Vet ikke om det er oppe igjen nå, men vil tro det kommer tilbake snart Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå