Angelika Sverdrup Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 Outstanding man. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Olav Leistad Hove Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 Kreativt og stilig Angelika. Når jeg så på miniaturbildet kunne jeg ikke ha gjettet at der var tatt vertikalt. Det er slike ting funn som krydrer en fotografs."hverdag" Lenke til kommentar
Angelika Sverdrup Skrevet 25. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2013 Takk Olav! Det er ikke innlysende at det er tatt nedenfra og opp, men det er det som gjør det spesielt og derfor viktig å få frem. Takk for positive tilbakemeldinger! Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Jeg så med en gang hvor du hadde vært, men jeg trodde du kanskje hadde rotert bildet. Lå du på ryggen og tok det? Jeg hengte meg litt opp I at elementet til høyre tar med seg litt av hjørnet og gjorde et kuttforsøk I høyrekantenpå 1,5-2cm. Da fulgte også det utbrente feltet over med. Tårnet eller hva det nå et kommer da rent ut fra høyrekanten. Mannen havner da litt mer til høyre så hvis midtstillingen er viktig for deg så forsvinner den, men gir kanskje litt mer spenning I bildet. Ble du nysgjerrig på resultatet så kan du jo prøve et kutt og se hva du synes. Roar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg