Madmax30 Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Ser ut til at S7000 som skulle komme nå i oktober blir utsatt til slutten av året. Kan dette kanskje skyldes alt pepperet Fuji har fått for hvordan jpg-komprimeringen og valg for sharpness er blitt gjort? Tenker da selvfølgelig på S5000. Det er vel på tide at Fuji kommer med en Firmware Update for å fikse dette. Tidligere har det ikke kommet slike oppdateringer som man kan gjøre selv så vidt jeg vet. Fuji trenger å skjerpe seg litt nå, hvis de ikke skal miste masse kunder til konkurerende merker. Det ville jo være synd, for de har jo hatt endel bra produkter tidligere. Lenke til kommentar
terjed Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Da er det bare å glemme det kameraet for min del. Det tyder på at det må fikses mye i programvaren. Det tar jeg som et dårlig signal om at CCD-brikken i seg selv er for dårlig. Hvordan vil da f.eks. bilder tatt i RAW format bli (hvis kameraet i det hele tatt kan lagre i det formatet) Da står jeg igjen med 300D eller 828 for min del. Blir spennende å se en test av Sony 828...hvis ikke den også skulle bli forsinket ! Lenke til kommentar
Shrek Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Ser ut til at S7000 som skulle komme nå i oktober blir utsatt til slutten av året. Kan dette kanskje skyldes alt pepperet Fuji har fått for hvordan jpg-komprimeringen og valg for sharpness er blitt gjort? Tenker da selvfølgelig på S5000. Fuji trenger å skjerpe seg litt nå, hvis de ikke skal miste masse kunder til konkurerende merker. Det ville jo være synd, for de har jo hatt endel bra produkter tidligere. Jeg trodde da S602 (S7000) hadde godt utvalg av komprimeringsgrad??? Er det ikke akkurat derfor de har forkrøplet S5000, for ikke å ta for mye marked fra S7000 ????? Lenke til kommentar
Jungel Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Bugs i firmwaren har slett ingenting med CCD-brikken å gjøre. Men et stort problem med Fuji er at de, i motsetning til mange andre kameraprodusenter, har nektet å fikse feil/dårlige løsninger i firmware, og gi ut oppdateringer av denne. Det er jo lov å håpe at de skjerper seg, men jeg har mine tvil Lenke til kommentar
tonn-and Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Hei! Jeg er ny her. Jeg lurer på å kjøpe enten minolta dimage 7i eller fujifilm s5000 eller fujifilm s7000 eller fujifilm s602. Hva syntes dere hva jeg skal velge? Hilsen tonn-and Lenke til kommentar
Madmax30 Skrevet 15. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2003 Vent til S7000 er testet av en av de "seriøse". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå