Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Når vet man at man kan si "Elsker deg"?

Anbefalte innlegg

Altså, hvordan vet man når man kan si "elsker deg"? Vet det er ord som kan virke skummle på et vis, da de betyr veldig mye. Og jeg vil nødig si dem uten å få høre de tilbake. Men jeg kjenner jeg har litt lyst til å si de til hu jeg er med nå, men vet ikke om det er for tidlig. Vil ikke skremme henne vekk med å si det for tidlig.

Anonymous poster hash: 1f271...ec2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Altså, hvordan vet man når man kan si "elsker deg"? Vet det er ord som kan virke skummle på et vis, da de betyr veldig mye. Og jeg vil nødig si dem uten å få høre de tilbake. Men jeg kjenner jeg har litt lyst til å si de til hu jeg er med nå, men vet ikke om det er for tidlig. Vil ikke skremme henne vekk med å si det for tidlig.

Hvor lenge har dere vært sammen som et par da?

Ellers så tror jeg vidor har det største poenget.

Lenke til kommentar

Jeg sier "glad i deg" til kjæresten min selv om jeg elsker han. Men jeg føler at det var viktigere å fortelle hverandre at vi var glad i hverandre når vi hadde vært sammen en måneds tid. Det var vel da også for å få bekreftet at den andre følte det samme.

Nå viser vi det gjennom handling i stedet for ord.

Lenke til kommentar

Du bestemmer vel selv når du vil si det, men om du er i tvil om du skal si det eller ikke, så er vel det et godt nok tegn på at du ikke gjør det. Ekte kjærlighet har ikke den tvilen. Men du kan jo begynne med å si at du er utrolig glad i henne, og eventuelt vente til hun sier det først; hvis du ikke ønsker å skremme henne bort.

Lenke til kommentar

Vent så lenge som mulig, vent til hun feks sier det:) Ikke lag en stor sak ut av det!

Lenke til kommentar

Hvorfor er du forskjellige personer med ulike problemer for hvert innlegg du legger ut? lol?

Lenke til kommentar

Hvorfor er du forskjellige personer med ulike problemer for hvert innlegg du legger ut? lol?

Med det navnet der burde du også kanskje vurdere anonymfunksjonen. Dueren kuk er vel ikke så mye å skryte av i og med at duer er ganske skitne fugler. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...