AnonymDiskusjon Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 Altså, hvordan vet man når man kan si "elsker deg"? Vet det er ord som kan virke skummle på et vis, da de betyr veldig mye. Og jeg vil nødig si dem uten å få høre de tilbake. Men jeg kjenner jeg har litt lyst til å si de til hu jeg er med nå, men vet ikke om det er for tidlig. Vil ikke skremme henne vekk med å si det for tidlig. Anonymous poster hash: 1f271...ec2 Lenke til kommentar
vidor Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 Det er bare ord. Du viser det i dine handlinger. Det samme gjelder henne. 3 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 Altså, hvordan vet man når man kan si "elsker deg"? Vet det er ord som kan virke skummle på et vis, da de betyr veldig mye. Og jeg vil nødig si dem uten å få høre de tilbake. Men jeg kjenner jeg har litt lyst til å si de til hu jeg er med nå, men vet ikke om det er for tidlig. Vil ikke skremme henne vekk med å si det for tidlig. Anonymous poster hash: 1f271...ec2 Hvor lenge har dere vært sammen som et par da? Ellers så tror jeg vidor har det største poenget. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 "Jeg elsker deg" eller "I love you" er overdramatisert gjennom film og TV-seriar. Det er berre nokre ord, og folk vektlegg dei forskjellig. Bruk heller tid og krefter på handlingar. 1 Lenke til kommentar
Pinng Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 Når du mener dem, vet du det. Hvis du har den minste tvil, ikke si dem. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 Si det når det føles rett for deg Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 Man sier dem når det føles riktig. Jeg har bare brukt dem til en mann og da visste jeg det tidlig, vi begge visste det tidlig. Og ja, det er han dere tror altså 2 Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 Vent så lenge som mulig. Det er ditt "get out of jail free card", fungerer kun én gang. Eller bare si det når du selv føler for det. Det er ikke en så big deal som det gjerne føles som. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 dine smilehull, med alt ditt elskelige deg rundt .. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 Du kan si det når du virkelig elsker henne. Ingen grunn i å si det uten at du mener det. Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 Du kan si det når du virkelig elsker henne. Ingen grunn i å si det uten at du mener det. Jeg har bare sagt det til en fordi jeg aldri har ment det til noen før. Jeg har alltid sagt jeg var glad i dem og jeg var jo det og jeg var jo forelsket og alt sånt, men ordet elske er veldig sterkt for meg. 1 Lenke til kommentar
stevia Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Jeg sier "glad i deg" til kjæresten min selv om jeg elsker han. Men jeg føler at det var viktigere å fortelle hverandre at vi var glad i hverandre når vi hadde vært sammen en måneds tid. Det var vel da også for å få bekreftet at den andre følte det samme. Nå viser vi det gjennom handling i stedet for ord. Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Handling er fint, men ord er også fint. Liker ord også jeg. Som jeg har nevnt mange ganger før, så er man ulike. Handlinger kan si mer enn ord de da, så det er slettes ikke dumt 1 Lenke til kommentar
Extraterrestrial Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Du bestemmer vel selv når du vil si det, men om du er i tvil om du skal si det eller ikke, så er vel det et godt nok tegn på at du ikke gjør det. Ekte kjærlighet har ikke den tvilen. Men du kan jo begynne med å si at du er utrolig glad i henne, og eventuelt vente til hun sier det først; hvis du ikke ønsker å skremme henne bort. Lenke til kommentar
Manus70000 Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Altså, hvordan vet man når man kan si "elsker deg"? Vet det er ord som kan virke skummle på et vis, da de betyr veldig mye. Og jeg vil nødig si dem uten å få høre de tilbake. Men jeg kjenner jeg har litt lyst til å si de til hu jeg er med nå, men vet ikke om det er for tidlig. Vil ikke skremme henne vekk med å si det for tidlig. Anonymous poster hash: 1f271...ec2 Vent så lenge som mulig, vent til hun feks sier det:) Ikke lag en stor sak ut av det! Lenke til kommentar
duerenkukogallevetdet Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Altså, hvordan vet man når man kan si "elsker deg"? Vet det er ord som kan virke skummle på et vis, da de betyr veldig mye. Og jeg vil nødig si dem uten å få høre de tilbake. Men jeg kjenner jeg har litt lyst til å si de til hu jeg er med nå, men vet ikke om det er for tidlig. Vil ikke skremme henne vekk med å si det for tidlig. Anonymous poster hash: 1f271...ec2 Hvorfor er du forskjellige personer med ulike problemer for hvert innlegg du legger ut? lol? Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Les signaturen hans, Sherlock. Lenke til kommentar
Zakke Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Hvorfor er du forskjellige personer med ulike problemer for hvert innlegg du legger ut? lol? Med det navnet der burde du også kanskje vurdere anonymfunksjonen. Dueren kuk er vel ikke så mye å skryte av i og med at duer er ganske skitne fugler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå