Gå til innhold

ASUS Z87-A vs MSI Z87-G45 Gaming


49neffets

Anbefalte innlegg

Driver å sette opp en PC jeg kunne tenkt meg, men står fast litt her. Hvem av disse hovedkortene bør jeg kjøpe? Blir det et fett eller er det noen forskjeller her jeg har oversett?

 

Eneste forskjellen jeg kan se at MSI sitt hovedkort er ca 100 kr dyrere og ser mye kulere ut med MSI GTX 760, men det har lite å si da jeg ikke har gjennomsiktig i kabinettet.

 

Foreløbig PC Rig:

 

Kabinett: BitFenix Prodigy Mini-ITX

GPU: MSI GeForce GTX 760 Gaming 2 GB

CPU: Intel Core i5-4670K

PSU: Corsair CX600M

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Driver å sette opp en PC jeg kunne tenkt meg, men står fast litt her. Hvem av disse hovedkortene bør jeg kjøpe? Blir det et fett eller er det noen forskjeller her jeg har oversett?

 

Eneste forskjellen jeg kan se at MSI sitt hovedkort er ca 100 kr dyrere og ser mye kulere ut med MSI GTX 760, men det har lite å si da jeg ikke har gjennomsiktig i kabinettet.

 

Foreløbig PC Rig:

 

Kabinett: BitFenix Prodigy Mini-ITX

GPU: MSI GeForce GTX 760 Gaming 2 GB

CPU: Intel Core i5-4670K

PSU: Corsair CX600M

 

 

 

ser ut som msii kortet har større/bedre kjøling som kan hjelpe på under oc med høy spenning til cpu.

 

har selv asus kortet å har til nå ikke hadd noen problemer det heller forsåvidt.

Lenke til kommentar

Driver å sette opp en PC jeg kunne tenkt meg, men står fast litt her. Hvem av disse hovedkortene bør jeg kjøpe? Blir det et fett eller er det noen forskjeller her jeg har oversett?

 

Eneste forskjellen jeg kan se at MSI sitt hovedkort er ca 100 kr dyrere og ser mye kulere ut med MSI GTX 760, men det har lite å si da jeg ikke har gjennomsiktig i kabinettet.

 

Foreløbig PC Rig:

 

Kabinett: BitFenix Prodigy Mini-ITX

GPU: MSI GeForce GTX 760 Gaming 2 GB

CPU: Intel Core i5-4670K

PSU: Corsair CX600M

du burde gå for MSI sitt gaming hovedkort. Med skjermkort og hovedkort fra samme produsent vil du får bedre ytelse. i tilleg at MSI kortet er beregnet for gaming

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...