49neffets Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 Driver å sette opp en PC jeg kunne tenkt meg, men står fast litt her. Hvem av disse hovedkortene bør jeg kjøpe? Blir det et fett eller er det noen forskjeller her jeg har oversett? Eneste forskjellen jeg kan se at MSI sitt hovedkort er ca 100 kr dyrere og ser mye kulere ut med MSI GTX 760, men det har lite å si da jeg ikke har gjennomsiktig i kabinettet. Foreløbig PC Rig: Kabinett: BitFenix Prodigy Mini-ITX GPU: MSI GeForce GTX 760 Gaming 2 GB CPU: Intel Core i5-4670K PSU: Corsair CX600M Lenke til kommentar
mna Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 Driver å sette opp en PC jeg kunne tenkt meg, men står fast litt her. Hvem av disse hovedkortene bør jeg kjøpe? Blir det et fett eller er det noen forskjeller her jeg har oversett? Eneste forskjellen jeg kan se at MSI sitt hovedkort er ca 100 kr dyrere og ser mye kulere ut med MSI GTX 760, men det har lite å si da jeg ikke har gjennomsiktig i kabinettet. Foreløbig PC Rig: Kabinett: BitFenix Prodigy Mini-ITX GPU: MSI GeForce GTX 760 Gaming 2 GB CPU: Intel Core i5-4670K PSU: Corsair CX600M ser ut som msii kortet har større/bedre kjøling som kan hjelpe på under oc med høy spenning til cpu. har selv asus kortet å har til nå ikke hadd noen problemer det heller forsåvidt. Lenke til kommentar
Omnithunder Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 Du kan ikke bruke ATX hovedkort i m-ITX kabinett, så ingen av kortene passer. 1 Lenke til kommentar
49neffets Skrevet 25. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2013 (endret) Du kan ikke bruke ATX hovedkort i m-ITX kabinett, så ingen av kortene passer. Så det nå. Da skal jeg ta en titt på Mini-ITX. Noen som har noen tips til et ålreit hovedkort under 1500 kr. Endret 25. desember 2013 av Steffen94 Lenke til kommentar
mskjerve8 Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Driver å sette opp en PC jeg kunne tenkt meg, men står fast litt her. Hvem av disse hovedkortene bør jeg kjøpe? Blir det et fett eller er det noen forskjeller her jeg har oversett? Eneste forskjellen jeg kan se at MSI sitt hovedkort er ca 100 kr dyrere og ser mye kulere ut med MSI GTX 760, men det har lite å si da jeg ikke har gjennomsiktig i kabinettet. Foreløbig PC Rig: Kabinett: BitFenix Prodigy Mini-ITX GPU: MSI GeForce GTX 760 Gaming 2 GB CPU: Intel Core i5-4670K PSU: Corsair CX600M du burde gå for MSI sitt gaming hovedkort. Med skjermkort og hovedkort fra samme produsent vil du får bedre ytelse. i tilleg at MSI kortet er beregnet for gaming Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Vil ikke anbefale deg cx psu. Kjøp heller RM fra corsair på 560/650w. Cx er ikke noe god. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå