dapre Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 Hei. Ser at Steam nå har lansert en gratis Pc versjon av KBL. Men er spillet virkelig gratis ? Må man betale for noe i spillet ? I så fall, får man beskjed om dette, og blir satt over til en betalingsside, eller trekker de automatisk via Steam ? Kanskje greit å vite, før man gir seg i kast med spillet ? Takk Lenke til kommentar
elx90 Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 Står det gratis så er det gratis. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 (endret) Kings Bounty Legions er et pay2win pvp fokusert spill. Ja, du kan spille gratis, men da vil du aldri bli konkurransedyktig i spillet. Blant annet fordi de sterkeste troppene i spillet kun kan fås ved å bruke ekte penger. Det er ingen f2p mulighet til å få disse med andre ord. Dessuten vil du ikke klare å bygge opp hæren din like fort som din level øker, selv med de troppene du kan skaffe gjennom f2p. Dette vil resultere at du f.eks kanskje kunne hatt 100 bueskyttere av en type i hæren din, men du har bare fått samlet opp 50. Mens en som har brukt penger på spillet kan kjøpe seg opp til 100, i tillegg til å ha tropper som du ikke kan skaffe i det hele tatt. Spillet er råttent, hold deg unna. Jeg kjøpte denne pakken når den kostet 5 Euro. Hehe, jeg synes prisen på den var litt vel lav når jeg kjøpte den, og tenkte det var feilpriset. Nå koster den 32 Euro. Med denne pakken har jeg rundt 100 wins og 8 losses i pvp. Og jeg slår spillere som er flere nivåer over meg. Men om jeg ønsker å fortsette måtte jeg ha kjøpt flere ettersom nivået mitt øker. Pakken inkluderer f.eks 9 Ancients Ents. På nivået jeg er på kan jeg ha opp til 13 i hæren. Det er ingen mulighet for meg å få 13 uten å kjøpe flere for ekte penger, samme dilemma med de andre styrkene, så jo høyere opp i level jeg går, jo svakere blir jeg, sett at jeg ikke bruker ekte penger. Det er enda verre for de spillerne som ikke bruker penger i det hele tatt, jeg startet jo tross alt med en ganske god p2w pakke. Jeg kommer ikke til å fortsette med dette spillet, selv om det var gøy en liten stund. http://store.steampowered.com/app/264683/ Endret 26. desember 2013 av Kron Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå