Olgadolga Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 Tenkte folk kan legge ut her hva de har fått i julegave som de ikke trenger og vil bytte vekk mot noe annet! Jeg har noen ting å bytte vekk: - 10 DVD-filmer - Parfyme Burberry London for Men og Thierry Mugler: Angel Men - Gavekort Vinmonopolet 150,- - Hårvox (Define men moulding Clay) Byttes mot PS3-spill. Har du noe du ikke vil ha? Legg ut her så kanskje du får et bytte-bud! Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 Headsett som jeg ikke trenger i og med at jeg har ett fra før av Lenke til kommentar
Stiano519 Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 (endret) L.A Noire PS3 Endret 25. desember 2013 av Stiano519 Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 Du bytter gavekort på polet mot PS3-spill? Allerede her begynner mine varsellamper å blinke febrilsk for å signalisere en trasig romjul. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 Nope. Lenke til kommentar
Infectionsys Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 Hvorfor bytte vekk? Folk i verden har ikke råd til julegaver, eller å feire jul. Ta heller å samle inn dem, og gi dem til noen som godt kunne tenkt seg å feire jul 3 Lenke til kommentar
Olgadolga Skrevet 25. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2013 Du bytter gavekort på polet mot PS3-spill? Allerede her begynner mine varsellamper å blinke febrilsk for å signalisere en trasig romjul. Har et helt skap med brennvin så trenger strengt tatt ikke å handle noe på vinmonopolet. Så nei, jeg er ikke gal.. Hvorfor bytte vekk? Folk i verden har ikke råd til julegaver, eller å feire jul. Ta heller å samle inn dem, og gi dem til noen som godt kunne tenkt seg å feire jul Jeg gir gamle klær til fretex. Synes det er mer enn hva majoriteten av norge gjør for fattige mennesker. Men den diskusjonen starter og stopper her. Headsett som jeg ikke trenger i og med at jeg har ett fra før av Hvilket type headset? Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 Fikk trysilsokk :/ Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 Fikk en blowjob av naboen jeg ikke ville ha... Sender nummeret hans til noen som vil bytte den mot en PS4. 3 Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 fikk det jeg ville ha Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 mener jeg har NFS shift liggende, må bare finne det først har du åpnet burberry parfymen? lukter det godt? er også interessert i gavekortet på vinmonopolet Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 Fikk et grundig 2 in 1 headsett og ørepropper jeg ikke trenger. Vet ikke helt hva jeg kan bytte til meg, men om noen er interresert så si ifra Kan vel også selge for 180kr inkludert frakt Lenke til kommentar
MenuM Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 (endret) Har uncharted 2 liggende, har vert interresert i gaverkort og parfyme har også et slags sing-star spill (sing-it) Endret 25. desember 2013 av MenuM Lenke til kommentar
Olgadolga Skrevet 25. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2013 (endret) mener jeg har NFS shift liggende, må bare finne det først har du åpnet burberry parfymen? lukter det godt? er også interessert i gavekortet på vinmonopolet Jeg er hovedsaklig ute etter disse ps3-spillene: - The Last of Us - Gran Turismo 6 - Fifa 14 - Assassin's Creed 4: Black Flag - Dead Rising 3 - Call of Duty: Ghosts ELLER filmen Kon-Tiki. Burberry'en er helt full, samme med Thierry Mugler-parfymen. Har bare sprayet 2 trykk. Og ja, det lukter veldig godt. Bra parfyme til fest, uteliv og finere selskap. Jeg samler på parfymer så har allerede en fra før. Endret 25. desember 2013 av Olgadolga Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå