Hardgamer Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 Hallo, jeg har tenkt å bygge en gaming pc, og den skal hovedsakelig bli brukt til spilling av nye spill, BF4 osv. Her er komponentene jeg har plukket ut så langt fra dustinhome.no noen som har tips til endringer? er det eventuelt noe som ikke passer sammen?takk! Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 Jeg syntes at det hele så ganske greit ut faktisk, ikke noe å klage på fra mitt synspunkt Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 (endret) SSDen: Bytt til samsung evo ellers et bra oppsett PSUen er ikke av den beste da, men den går nå. Kabinett:Vurdert Fractal Design R4? Endret 25. desember 2013 av sveibuen Lenke til kommentar
Tovubek Skrevet 18. januar 2014 Del Skrevet 18. januar 2014 Ville vurdert en cpu kjøler, ellers ser det greit ut. Har samsung evo selv. er en veldig rask og stabil SSD Lenke til kommentar
wassup Skrevet 18. januar 2014 Del Skrevet 18. januar 2014 PSU har laber kvalitet og overkill effekt. Bytt til en på ~600 watt med høyere kvalitet, som denne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå