AnonymDiskusjon Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 Eg har hatt jevnlig sex med ett annet menneske i over ett år nå. Tidlig i dette FWB opplegget ble jeg veldig glad i den andre personen. Hade et krøsh før vi begynte også, men når vi startet med sex klarte jeg ikke tenke på annet. Fortalte det nesten med en gang men h*n ville ikke ha ett forhold. Jeg skjønte jo at eg måtte avslutte og flere ganger har jeg sagt jeg ike vill mere og avsluta. Da blir h*n plutselig veldig opptatt av at jeg skal vite at h*n er glad i meg å at h*n ikke vil droppe kontakten men fremdeles henge som venner. Jeg klarer aldri å sno meg unna tilbudet pga de sterke følelsene og det tar ikke lang tid før vi har sex igjen. Personen hadde også ONS med en annen, noe som knuste meg og kom tilbake og ba om unnskyldning og sa at h*n bare vil ligge med meg og ingen andre fra nå av . Til tross for tillitsbruddet elsker jeg fremdeles personen!! for meg er dette så ekte som det kan bli , men jeg vet ikke om h*n bare leker med meg eller bruker tid på å bestemme seg for om h*n vil ha meg eller ikke! Jeg har prøvd sikkert 8 ganger å slutta men jeg kryper alltid tilbake fordi h*n overtaler meg. Jeg tenker hvorfor finner h*n seg ikke bare noen andre? Det må jo være en grunn til at h*n er så ivrig på at beholde akkurat meg? H*n er dritfin ig kan få hvem som helst. Men det er kanskje noe jeg tenke pga forelskelsen.. Jeg skjønner ingenting av dette! Anonymous poster hash: 3f2e7...af5 Lenke til kommentar
vidor Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 Sannsynligheten til at dette vil forandre seg med det første er lav, så ikke legg for mye i dette hvis du velger å fortsette. Da setter du deg selv bare opp for mer skuffelse. 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 h*n bare leker med meg eller bruker tid på å bestemme seg for om h*n vil ha meg eller ikke! Jeg har prøvd sikkert 8 ganger å slutta men jeg kryper alltid tilbake fordi h*n overtaler meg. Anonymous poster hash: 3f2e7...af5 Litt vanskelig å se hvem som leker med hvem .. Og, problemet er vel ikke større enn at hvis ts kontrollerer sine lyster, vil vel det medføre at ts samtidig får styring på denne "uønskede" vennen. Styr dine lyster Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 Keep it in ur pants! Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 25. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2013 Jeg leker ikke. Når jeg prøver å trekke meg tilbake så er det fordi det er vondt å være så nær og ha så lyst på noen man ikke helt kan få. Jeg blir deprimert. Men så lurer jeg litt på om h*n kanskje har følelser for meg likevel siden h*n er så redd for å miste meg og alltid prøver å ta meg tilbake. Kanskje redd for å innrømme det og binde seg? Anonymous poster hash: 3f2e7...af5 Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 Kan være at vedkommende er redd for å binde seg, men er ikke bra ford eg å holde på slik som nå. Du blir såret gang på gang. Du bør avslutte det selv om det er vanskelig. Om vedkommende ser at du mener alvor, så kanskje h*n får seg en oppvekker. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 26. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2013 I dette innlegget kommer jeg til å fremstå som tidenes idiot, drittsekk og selvopptatte j'vel. Likevel kan det kanskje hjelpe med å få frem poenget mitt: noen ganger må man tenke mer på det 'gode' valget. Ikke nødvendigvis det følelsesmessig rette. Etter et ganske stygt brudd med tdl. kjæreste innledet jeg et pulevennskap med en venninde fra universitetet. Jeg var usikker i nytt miljø (uni), seksuelt forvirret, psykologisk nedbrutt og trengte nærhet. Så møtte jeg da denne frøknen (vi kaller henne Eli). Eli var snill, ganske pen og hun var interessert i meg, det siste visste jeg veldig godt. Vi ble ganske fort intime og ble etter hvert også gode venner. Sexen var over all forventning, hun er noen år eldre og fremsto trygg, selvsikker, villig og "målrettet" (om man kan si det).Hun bygget meg opp, på mange måter bekreftet alt jeg trengte å få bekreftet. Hun tok meg fra å være gutt, til å bli mann. I tillegg var hun en god venn, både i og utenfor sengen. Men, det var egentlig gamlekjæresten jeg ønsket å være med. Det var (da) hos henne fremtiden lå. Dette tror jeg Eli merket etter noen uker, likevel fortsatte pulevennskapet. Eli ønsket på dette tidspunktet et fast forhold, hun ønsket ikke å gi slipp på meg og jeg turte ikke å la være å få den konstante bekreftelsen. Mange ganger bestemte vi oss for å avslutte forholdet, før det ble uvennskap, men vi fant alltid tilbake til hverandre. Uansett. Samme hvordan man vrir og vender på det, vil et sexuelt forhold alltid inneholde følelser. Disse følelsene hadde jeg óg, jeg var glad i Eli, jeg ønsket ikke å såre henne. Det var derfor jeg, for min del, konstant ønsket å finne tilbake til hennes trygge sone. Men det er egentlig "nå" problemene begynner. Etter 2-3 måneder med Eli, ønsker gamlekjæresten å prøve på nytt. Det ønsket selvfølgelig jeg også, jeg hadde jo egentlig gått å ventet på det. Men, jeg ønsket likevel ikke å avslutte det jeg hadde med Eli. Likevel fikk jeg (enda en gang) ordnet det slik at vi bare var venner. Det gikk fint med gamlekjæresten, jeg var glad, jeg hadde lært mye nytt og hun hadde tenkt igjennom sitt. Så møtte jeg Eli på en fest hos felles venner, vi endte som så mange ganger før i samme seng. Det var fantastisk, jeg elsket det, jeg følte meg på toppen av verden. Alt dette mens jeg var fast bestemt på å ha et liv med gamlekjæresten. Det gikk noen uker til, løkken ble strammere og strammere. Jeg fikk panikk. Jeg avsluttet forholdet til begge to, på verst tenkelige måte, såret to mennesker jeg var (og ønsker å være) ufattelig glad i. Like etterpå innledet jeg et "seriøst" forhold til en tredje jente. Lurte meg selv til å tro at det var et godt valg. Denne jenten var en buffer og gikk fort på dør. Det jeg lærte av dette var: velg tidlig, i alle fall før det er for sent. Det beste valget er ikke alltid det kjekkeste. Det å såre andre er vondt, men det er kanskje enda vondere for deg selv. Jeg har fortsatt mange stunder jeg tenker på alt det fæle som har skjedd pga min ubesluttsomhet. Når jeg ser tilbake på det, er jeg (sykt nok) glad for at alt skjedde. Jeg lærte mye om meg selv, og andre. Nå, to år etterpå, er jeg sammen med verdens kjekkeste jente. Jeg elsker henne. Hun er perfekt, hun utfyller meg og gir meg alt jeg trenger. Dette vet jeg på grunnlag av det som har skjedd tdl. Men det er en annen historie. Lykke til, det er vondt å ta vonde valg, men kanskje bedre i enden. Slipper du å såre andre, sårer du nok ikke deg selv heller. Anonymous poster hash: cab8f...bcc 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 26. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2013 Kjønner ikke helt hva du vil jeg skal gjøre men intressant lesning. Jeg vet jo godt hva jeg vil og hva som føles rettfor meg . Men jeg blir veldig forvirret. Det er heller ingen tredjeperson hos oss så det blir kanskje ikke helt likt. Anonymous poster hash: 3f2e7...af5 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Det han gjør er at han beholder deg ''på vent'', som man så fint sier. Dere vil mest sannsynlig aldri havne i ett seriøst forhold, fordi han vet at han kan bruke deg akkurat som han vil ved å blafre med øyevippene sine og si hva han tror du vil høre, og det FUNKER for han.Grunnen til at han 'plutselig' vil ha deg og sier masse søtt når du sier at det er slutt er på grunn av at du da blir så spennende fordi du ikke vil ha han lenger, og det blir deretter en 'utfordring' for han å få deg til å spre bena dine for han igjen.Jeg sier ikke dette for å være slem men fordi jeg er ganske sikker på at han ikke har noen intensjoner om å bli sammen med deg eller utvikle noe annet enn ''forholdet'' dere har akkurat nå.Mitt råd til deg er å kutte han helt ut. Greit, han er fin, men er man råtten og tom på innsiden så hjelper det ingen verdens ting. Gå videre med ditt liv, det finnes millioner andre der ute for deg, og mange av dem vil være villige til å satse hele seg selv i ett forhold med deg! Du er mer enn en puledokke, elsk deg selv! Lenke til kommentar
Capa Barsavi Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 (endret) Mitt råd til deg er å kutte han helt ut. Greit, han er fin, men er man råtten og tom på innsiden så hjelper det ingen verdens ting. Gå videre med ditt liv, det finnes millioner andre der ute for deg, og mange av dem vil være villige til å satse hele seg selv i ett forhold med deg! Du er mer enn en puledokke, elsk deg selv! Hvis TS ikke er happy med situasjonen så bør h*n helt klar kutte han helt ut, men crush´en trenger da ikke være råtten på innsiden kun fordi han ikke vil ha et forhold. Det er jo tydelig at ts har oversikt over situasjonen og har selv ansvar for å gjøre det som er best for henne. Tviler sterkt på han lyver til ts og bruker henne. Selv gjorde jeg det motvillig slutt med ei jente ettersom jeg visste at hun hadde sterkere følelser for meg enn hva jeg hadde/kom til å få for henne. Jeg hadde det virkelig bra med henne og hadde egentlig lyst å beholde henne, men jeg visste at jo lengre vi var sammen jo vanskeligere ville det bli for henne. Man kan ikke forvente at folk generelt skal være like gode mennesker som meg selv EDIT: Er forøvrig helt enig med resten av posten din! Endret 26. desember 2013 av Capa Barsavi Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 (endret) Hvis TS ikke er happy med situasjonen så bør h*n helt klar kutte han helt ut, men crush´en trenger da ikke være råtten på innsiden kun fordi han ikke vil ha et forhold. Det er jo tydelig at ts har oversikt over situasjonen og har selv ansvar for å gjøre det som er best for henne. Tviler sterkt på han lyver til ts og bruker henne. Selv gjorde jeg det motvillig slutt med ei jente ettersom jeg visste at hun hadde sterkere følelser for meg enn hva jeg hadde/kom til å få for henne. Jeg hadde det virkelig bra med henne og hadde egentlig lyst å beholde henne, men jeg visste at jo lengre vi var sammen jo vanskeligere ville det bli for henne. Man kan ikke forvente at folk generelt skal være like gode mennesker som meg selv EDIT: Er forøvrig helt enig med resten av posten din! Han visste at hun hadde fått følelser for han (hun fortalte han dette) og sa at han ikke ønsket noe forhold. Da TS da prøvde å trekke seg tilbake så trekker han henne bevisst inn igjen ved å fortelle henne ting han vet hun vil høre (som ''du vet jeg er glad i deg'' og sikkert mye annet vås i samme gate). Så går han og puler på ei annen kjerring, vel viten om at TS vil bli dypt såret. Så går han tilbake og sier unnskyld og serverer henne noe skvip om at han kun vil ha sex med henne fra nå av, og sier ingenting om ett forhold. Karen er en råtten jævel som bevisst manipulerer henne til å gjøre det han ønsker. Det å kalle han råtten er en MILD beskrivelse av hvordan han oppfører seg her. Edit: Altså, på ingen måte mener jeg at han er råtten fordi han ikke ønsker ett forhold, han er råtten pga at han manipulerer TS til å gjøre det han ønsker. Endret 26. desember 2013 av BuffyAnneSummers Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Merker at alle konkluderer med at Ts er jente . Ts kan like gjerne være dude. Jenter er også råtne og manipulerende. I langt større grad enn menn etter min mening Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Merker at alle konkluderer med at Ts er jente . Ts kan like gjerne være dude. Jenter er også råtne og manipulerende. I langt større grad enn menn etter min mening Jeg gjorde ikke det, la merke til at det konsekvent sto h*n Men er nok lett å anta ja! Lenke til kommentar
Capa Barsavi Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 (endret) Er trådstarter jente så har jeg vanskelig for å tro at han det er snakk om manipulerer henne med vilje, og "forteller henne hva hun vil høre". Det er veldig få gutter som er så utspekulerte. Jenter derimot skal vistnok være spesielt utspekulerte, men akkurat det har jeg ikke noen egen erfaring med. Det er jo fullt mulig at han er en oppriktig type som faktisk mener det han sier. Skal vi stole på trådstarter så kan han få hvem det skal være, og han har kun ligget med ei annen jente. Ettersom de ikke er sammen er ikke dette forferdelig gjort. Jeg har kjeftet på flere kamerater som har vært i liknende situasjoner som crush´n til trådstarter nettopp fordi jeg mener de burde gå all inn eller trekke seg ut. De ønsker ikke det ettersom de egentlig liker jenta, men ønsker bare ikke noe forhold. I mine øyne er det 100% ts sitt ansvar å gjøre det som gjør hun lykkelig. Jeg anbefaler å kutte kontakten helt. Ts prøver å kutte kontakten uten å lykkes, da kan vel ikke crush´n klandres for at han ikke klarer å holde seg unna heller. Selv om han kanskje ikke elsker jenta og har lyst å bli kjærester. Hele denne greia minner veldig om historien mellom en av mine bestekamerater og ei dame. De er forøvrig "lykkelig sammen" nå så det er jo håp. BAS: Jeg ser vi tolker guttens handlinger helt ulikt. Er din oppfatning den som er mest nærligende sannheten er jeg forsåvidt enig i at han er en douchebag. Utifra mine opplevelser og erfaringer synes jeg dette høres ut som en ganske typisk tenåringsgutt som ikke forstår at han ikke går glipp av noe selv om han er i et forhold. Utifra hvordan posten er skrevet osv, virker det sannsynlig å tro at ts er ei jente. Endret 26. desember 2013 av Capa Barsavi Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Merker at alle konkluderer med at Ts er jente . Ts kan like gjerne være dude. Jenter er også råtne og manipulerende. I langt større grad enn menn etter min mening Det var en antagelse ja, men det spiller liten rolle, situasjonen er fremdeles den samme. Trust me, karer kan være lumske jævler de også.. I følge min erfaring er gutter like ille som jenter på det punktet. Det er snakk om individer som finner det godt å manipulere og være totalt drittsekker for å få det de ønsker, det å være råtten kjenner ikke til kjønn. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 (endret) Er trådstarter jente så har jeg vanskelig for å tro at han det er snakk om manipulerer henne med vilje, og "forteller henne hva hun vil høre". Det er veldig få gutter som er så utspekulerte. Jenter derimot skal vistnok være spesielt utspekulerte, men akkurat det har jeg ikke noen egen erfaring med. Det er jo fullt mulig at han er en oppriktig type som faktisk mener det han sier. Skal vi stole på trådstarter så kan han få hvem det skal være, og han har kun ligget med ei annen jente. Ettersom de ikke er sammen er ikke dette forferdelig gjort. Jeg har kjeftet på flere kamerater som har vært i liknende situasjoner som crush´n til trådstarter nettopp fordi jeg mener de burde gå all inn eller trekke seg ut. De ønsker ikke det ettersom de egentlig liker jenta, men ønsker bare ikke noe forhold. I mine øyne er det 100% ts sitt ansvar å gjøre det som gjør hun lykkelig. Jeg anbefaler å kutte kontakten helt. Ts prøver å kutte kontakten uten å lykkes, da kan vel ikke crush´n klandres for at han ikke klarer å holde seg unna heller. Selv om han kanskje ikke elsker jenta og har lyst å bli kjærester. Hele denne greia minner veldig om historien mellom en av mine bestekamerater og ei dame. De er forøvrig "lykkelig sammen" nå så det er jo håp. Utifra hvordan posten er skrevet osv, virker det sannsynlig å tro at ts er ei jente. Når ble det umulig for menn å manipulere? Som sagt ovenfor: jævelskap kjenner ikke til kjønn (OG, for å klargjøre, ALLE manipulerer på en mindre skala, det er helt naturlig, men oftest går det ikke så jævlig utover andre sin egen lykke som i dette tilfellet) Det er ikke noe oppriktig i å si noe og så gjøre noe annet,som å si at han ikke ønsker noe forhold, men derigjen manipulerer henne grovt til å 'komme tilbake' når hun trekker seg tilbake. Edit: Forøvrig helt enig i at TS må ta sin del av ansvaret hun har for sin egen lykke og kutte han ut fra sitt liv hvis han skal holde på slik. Endret 26. desember 2013 av BuffyAnneSummers Lenke til kommentar
Capa Barsavi Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 (endret) Når ble det umulig for menn å manipulere? Som sagt ovenfor: jævelskap kjenner ikke til kjønn (OG, for å klargjøre, ALLE manipulerer på en mindre skala, det er helt naturlig, men oftest går det ikke så jævlig utover andre sin egen lykke som i dette tilfellet) Det er ikke noe oppriktig i å si noe og så gjøre noe annet,som å si at han ikke ønsker noe forhold, men derigjen manipulerer henne grovt til å 'komme tilbake' når hun trekker seg tilbake. Edit: Forøvrig helt enig i at TS må ta sin del av ansvaret hun har for sin egen lykke og kutte han ut fra sitt liv hvis han skal holde på slik. Selvfølgelig kan menn manipulere. Alle manipulerer men jeg synes heller vi burde ta dem på hvor bevisst det er fremfor skadeomfang. Utifra hva jeg leser i ts post synes jeg ikke det sier seg selv at han gjør dette bevisst og egentlig ikke mener hva han sier. Han har heller aldri sagt han vil ha et forhold. Når hun har trukket seg bort har han sagt at han er glad i henne oh vil de skal fortsette å være (pule)venner. Når hun kommer tilbake gang på gang så sender jo hun signaler om at hun synes det er greit. Uavhengig av hva som kommer ut av munnen hennes. Ord er vell den kommunikasjonsformen som er minst viktig når vi har med andre mennesker å gjøre. Personlig hadde jeg ikke gjort det, og har holdt meg unna potensielle forhold og avsluttet forhold med dette som grunn. Savner fremdeles ex´n og det har periodevis krevd rimelig mye selvbeherskelse å ikke ta kontakt. (Har også feilet èn gang og hatt henne med meg hjem fra byn) Selv om jeg vet hvorfor jeg gjorde det slutt, betyr ikke det at jeg ikke er/var veldig glad i henne og at jeg savner henne. Hadde jeg prøvd kunne jeg sikkert fått henne tilbake ved å kun fortelle henne sannheten om hva jeg føler, men gjør ikke det ettersom jeg vet at hun ikke ville hatt godt av det. Så ja, jeg er enig i at det han gjør er feil. Men sannsynligvis så vet han ikke bedre, og handler utifra hva han føler på samme måte som ts gjør. Vifter noen en godbit forran ansiktet på deg så spiser du den om du har muligheten. Endret 26. desember 2013 av Capa Barsavi Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Selvfølgelig kan menn manipulere. Alle manipulerer men jeg synes heller vi burde ta dem på hvor bevisst det er fremfor skadeomfang. Utifra hva jeg leser i ts post synes jeg ikke det sier seg selv at han gjør dette bevisst og egentlig ikke mener hva han sier. Han har heller aldri sagt han vil ha et forhold. Når hun har trukket seg bort har han sagt at han er glad i henne oh vil de skal fortsette å være (pule)venner. Når hun kommer tilbake gang på gang så sender jo hun signaler om at hun synes det er greit. Uavhengig av hva som kommer ut av munnen hennes. Ord er vell den kommunikasjonsformen som er minst viktig når vi har med andre mennesker å gjøre. Personlig hadde jeg ikke gjort det, og har holdt meg unna potensielle forhold og avsluttet forhold med dette som grunn. Savner fremdeles ex´n og det har periodevis krevd rimelig mye selvbeherskelse å ikke ta kontakt. (Har også feilet èn gang og hatt henne med meg hjem fra byn) Selv om jeg vet hvorfor jeg gjorde det slutt, betyr ikke det at jeg ikke er/var veldig glad i henne og at jeg savner henne. Hadde jeg prøvd kunne jeg sikkert fått henne tilbake ved å kun fortelle henne sannheten om hva jeg føler, men gjør ikke det ettersom jeg vet at hun ikke ville hatt godt av det. Så hva signaliserer det når hun blir knust over at han puler på noen andre, og han da sier unnskyld og sier at han bare vil pule på henne fra nå av? Og fremdeles påstå at han ikke ønsker å være i ett forhold? På en måte sier han at de er sammen, men på en annen måte 'helgarderer' han seg mot å kunne bruke ''men vi er jo ikke sammen jooo!'' hvis ting går til helvete eller om han puler på noen andre. Det er klart at han manipulerer henne og kun har henne i bakhånd. TS burde holde seg unna ja, men når en person du er veldig veldig glad i går fult inn for å ''få deg tilbake'' i deres seng ved å hviske søte ord til deg så blir det vanskelig (og dette er klar manipulering). Derfor er karen en råtten jævel, fordi han VET at hun har følelser for han og han fortsetter å leke med henne. Vil gjerne legge ved at det spiller ingen rolle hvilke kjønn de forskjellige partene er, feil er det uansett. Lenke til kommentar
Capa Barsavi Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 (endret) Så hva signaliserer det når hun blir knust over at han puler på noen andre, og han da sier unnskyld og sier at han bare vil pule på henne fra nå av? Og fremdeles påstå at han ikke ønsker å være i ett forhold? På en måte sier han at de er sammen, men på en annen måte 'helgarderer' han seg mot å kunne bruke ''men vi er jo ikke sammen jooo!'' hvis ting går til helvete eller om han puler på noen andre. Det er klart at han manipulerer henne og kun har henne i bakhånd. TS burde holde seg unna ja, men når en person du er veldig veldig glad i går fult inn for å ''få deg tilbake'' i deres seng ved å hviske søte ord til deg så blir det vanskelig (og dette er klar manipulering). Derfor er karen en råtten jævel, fordi han VET at hun har følelser for han og han fortsetter å leke med henne. Vil gjerne legge ved at det spiller ingen rolle hvilke kjønn de forskjellige partene er, feil er det uansett. "å hva signaliserer det når hun blir knust over at han puler på noen andre, og han da sier unnskyld og sier at han bare vil pule på henne fra nå av. Og at hun da hopper rett tilbake på vogna for en ny tur"* For meg så signaliserer det at hun ikke kan ha blitt så sinnsykt forbanna/knust og at det egentlig gikk greit. Jeg har blitt dumpet for mye mindre enn et ligg. Da var signalene klare og tydelige skal jeg si deg. Nemlig at slikt gjør man ikke og det får konsekvenser. Vi er tydeligvis veldig uenige i hva guttens bevisste intensjoner er, og det er forsåvidet greit. Utifra mine observasjoner i flere lignende saker så har de ikke dama i bakhånd, men de 18år gamle gutter er redd for å binde seg. Er ts fornøyd me få teaseren fremfor fullversjonen så flott, hvis ikke bør hun komme seg vekk. Vi kan hvertfall være enige om at hun bør komme seg unna. Mitt beste tips er å kutte all kontakt. Ingen prating, ingen chatting på facebook. Vi er også enige om at kjønn ikke spiller noen rolle. Men er jo lettest å forholde seg til kjønn når vi skriver. * er så slitsomt å skrive hele tiden EDIT: Og han sier ikke de er sammen. Han sier de er pulevenner. Problemet er at ts har brutt 1. regel: Næmlig å ikke ha/få følelser for pulevenner. Tydeligvis vanskelig å gjøre noe med følelsene, men er ikke så vanskelig å bare dumpe duden. (joda jeg vet kjærlighet er vanskelig, både når det kommer til dumping og å bli dumpet) Endret 26. desember 2013 av Capa Barsavi Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 26. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2013 Begge er 24 og jeg er dame.han er iværtfall veldig flink til å skjule det vis han er dust. for han er en utrolig hyggelig fyr. synes det er rart han ikke bare driter i meg og finner noen andre når jeg begynner å bi vanskelig å sier jeg ikke vil mer. så jeg tenker kanskje han undertrykker følesene sine? Anonymous poster hash: 3f2e7...af5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg