OHJohansen Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 Dette er alt som skjedde i TV-året 2013I år fikk vi endelig TV-teknologiene vi har ventet på Lenke til kommentar
tsetsefluen Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 I følge bladet Lyd & Bilde så er OLED en del bedre enn 4K-tv-er. Så skal man ha begge deler så må man betale skjorta. Selv håper jeg at når 4K-kanalene kommer at de ikke vil utradere hd-kanalene slik at man kan kjøpe en tv med bare OLED hvis man ikke har så altfor mye penger og ikke råd til begge deler. Lenke til kommentar
Mats J. Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 Linken i "En av modellene var en 65 tommer stor 4K-TV, og denne falt i smak da vi fikk den inn til vår testlabb." virker ikke. Lenke til kommentar
samco Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 Panasonic og Sony har gitt opp oled samarbeidet og vill kun fokusere på 4k led lcd tvr ... Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 Kjøpte meg en 60" LCD i år, men den får en kald fot så snart stor 4k-OLED er på plass til humane priser. Lenke til kommentar
666 Lucifer Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 Jeg så på LG sin Oled tv ved siden av en Samsung 4k tv og vil si at LG sin oled med "bare" fullhd var bedre. Sortnivået er helt vanvittig. Og sterke farger. Ble meget imponert. Og jeg vil si etter å ha sett den er det ikke nødvendig med 4k. Men det er klart at hvis man skal opp i str er det nok mer på sin plass. Lenke til kommentar
Gathor68 Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Noen som vet når vi vil se 4K TV'er med HDMI 2.0 og H.265? Kan ikke si jeg har sett noen produsenter fortelle noe om dette. Lenke til kommentar
jesus124 Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Kjøpte meg en 60" LCD i år, men den får en kald fot så snart stor 4k-OLED er på plass til humane priser. Jasså? Fortell meg, er du snill: hva skal du bruke TVen til da kanskje? 1080P-filmer? 720P-1080P kanaler? For det er den høyeste oppløsningen du får på TV akkurat nå, og vil nok være det mest vanlige de neste 5 årene. Enhver person som kjøper en 4K-TV før det fins relevant mengde med 4K-innhold er dum som faen. Hvorofor det? Jo, hvis de heller venter til 4-innhold VIRKELIG ER PÅ MARKEDET, så vil de kunne kjøpe billigere TVer med nyere teknologi. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 Det vil jo uansett ta noen år til prisene er så lave som jeg antydet. Jeg har ingen bråhast... Da vil 4k-materialet være på plass, og en oled-TV vil jo uansett ha et megabra bilde sammenlignet med alle andre teknologier det nærmeste tiåret. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå