Redaksjonen. Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 Her får du vår digre gjennomgang av de beste spillene fra 2013.Feature: De beste spillene i 2013 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 Hva med mario and luigi dream team? det var det beste Lenke til kommentar
Ham&Cheese Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 Hva med mario and luigi dream team? det var det beste Helt enig at det var et kjempespill, men Rayman tar kaken her 2 Lenke til kommentar
RadJostein Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 Føler det er noen store hull her. Mario, Animal Crossing, Tomb Raider, Zelda... 1 Lenke til kommentar
Rustymagus Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 Føler det er noen store hull her. Mario, Animal Crossing, Tomb Raider, Zelda... Alle de nevnte dukket opp i flere av kategoriene, men fikk dessverre ikke nok stemmer til å nå helt opp til toppen. Lenke til kommentar
pzeudo Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 "Vi har aldri hatt en ordentlig god spillblockbuster basert på Alien-universet" Det har kanskje ikke vært noen veldig bra spill, tro mot Alien-universet/filmene, men http://www.metacritic.com/game/pc/aliens-versus-predator-2 var da virkelig vellykket med genuin Alien(s) atmosfære, selv om den også dro inn Predators og hadde sin egen historie. Sjelden vært mer ukomfortabel som jeg var da jeg spilte som marine på vei inn i en aliensinfisert mørk tunnel til lyden av bevegelsesscanneren, "bip" "bip" .. 1 Lenke til kommentar
Licht Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 Ganske traust og forutsigbar liste. 3 Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 Dessverre en like forutsigbar og skuffende liste som alle hadde tippet på forhånd. Justin Bieber, Rihanna og Lady Gaga med rent bord. På akkurat dette feltet har Gamer utspilt sin rolle, og kan like gjerne overlate anmeldelsene til forumbrukerne, som de jo er i ferd med å gjøre. Da hadde Tek-nettverket spart penger også, eller de kunne brukt de pengene til å lage flere dypdykk, hvor Gamer er veldig flinke. Det hadde gjort det mer attraktivt å være Ekstra-abonnent også. 3 Lenke til kommentar
MelohnJohn Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 De burde hatt en kategori for strategispill 2 Lenke til kommentar
Rustymagus Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 Dessverre en like forutsigbar og skuffende liste som alle hadde tippet på forhånd. Justin Bieber, Rihanna og Lady Gaga med rent bord. På akkurat dette feltet har Gamer utspilt sin rolle, og kan like gjerne overlate anmeldelsene til forumbrukerne, som de jo er i ferd med å gjøre. Hvilken spill mener du burde ha stått på listen, da? Disse samme spillene blir jo trukket fram av ganske mange andre spillsider som de mest markante for året, så vi kan da ikke alle ta feil? Mener ikke nødvendigvis at populært=bra, men om noe går igjen såpass ofte blant anmeldere er det som regel noe som har blitt gjort riktig. 4 Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 Hvilket hull skulle Tomb Raider fylle? Årets skuffelse? Ellers syntes jeg RPS sin liste er mer spennende enn de fleste, selv om jeg ikke er enig med alle / har prøvd alle spilla http://www.rockpapershotgun.com/2013/12/24/merry-christmas-readers-the-complete-2013-calendar/ Lenke til kommentar
OzzieBossy Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 Bioshock er overrated. Ble meget skuffet over det. 3 Lenke til kommentar
g.i.r.l. Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 (endret) Hvilken spill mener du burde ha stått på listen, da? Disse samme spillene blir jo trukket fram av ganske mange andre spillsider som de mest markante for året, så vi kan da ikke alle ta feil? Mener ikke nødvendigvis at populært=bra, men om noe går igjen såpass ofte blant anmeldere er det som regel noe som har blitt gjort riktig. Det er vel noen som mener at dere burde være litt mer undergrunn, og ta for dere mer ukjente sære greier. Slike lister er jo helt subjektive, og gir dere derfor stort spillerom til å ta for dere all slags typer spill, ikke bare de spillene alle likevel vet alt om. Ikke at jeg tviler på dere som gruppe liker disse spillene best (det gjør forsåvidt jeg også), og at listen slik sett er riktig, men det gjør den jo også forutsigbar og kjedelig. Det spørs jo hvordan dere vil oppfattes. Som et alternativ til VG, eller stedet som tar for seg de tingene som en ikke kan lese på hver eneste nettavis som dekker litt dataspill. Altså, jeg fordømmer dere ikke for denne listen, men dere burde da ha såpass selvinnsikt at dere også forstår hvorfor en del brukere setter noen spørsmåltegn ved at en dedikert spill side som mener "spill er kultur", lager akkurat de samme trauste listene som alle andre. Hva sier det om dere som skribenter, eller kanskje mer aktuelt, hva sier det om spillmediet? Men bare så det er sagt, så oppsummerer ikke denne listen mitt inntrykk av gamer, og jeg synes dere generelt er flinke til å ta for dere ting som en ikke ser alle andre steder. Endret 25. desember 2013 av g.i.r.l. 1 Lenke til kommentar
I_hate_bottles Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 Mye bra, men Ni No Kuni mangler. Burde bli kåret til beste spill i mine øyne, men vet det er subjektivt Lenke til kommentar
Licht Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 Hvilken spill mener du burde ha stått på listen, da? Disse samme spillene blir jo trukket fram av ganske mange andre spillsider som de mest markante for året, så vi kan da ikke alle ta feil? Mener ikke nødvendigvis at populært=bra, men om noe går igjen såpass ofte blant anmeldere er det som regel noe som har blitt gjort riktig. Du synes ikke det er litt rart at blockbusterne med høyest budsjett og trioen av årets mest omtalte indie non-games topper alle listene? Synes forsåvidt også RPS sin liste er mer spennende lesning. Den er også konsensus-basert, som denne, men samtidig ikke så krampeaktig inoffensive. Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 Herregud for en liste ................ Ingen tvil, gaming har blitt hollywood. de rikeste på topp. Insert cut scene here, insert death scene here, insert guns here, Insert boring as shit gameplay here. Voila GOTY Lenke til kommentar
Play2603 Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 2013 har vært et magert spillår, veldig lite nytt og veldig lite spennende. Virker som om spillindustrien er tomme for gode ideer. 1 Lenke til kommentar
Arodem Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 (endret) Dessverre en like forutsigbar og skuffende liste som alle hadde tippet på forhånd. Justin Bieber, Rihanna og Lady Gaga med rent bord. På akkurat dette feltet har Gamer utspilt sin rolle, og kan like gjerne overlate anmeldelsene til forumbrukerne, som de jo er i ferd med å gjøre. Da hadde Tek-nettverket spart penger også, eller de kunne brukt de pengene til å lage flere dypdykk, hvor Gamer er veldig flinke. Det hadde gjort det mer attraktivt å være Ekstra-abonnent også. Er det det at du er uenig i diskursen i anmeldelsene som er kritikkpunktet, eller er det anmeldelsene og praksisen i seg selv? Anmeldelsene er ofte blant de mest leste og kommenterte sakene på Gamer.no, både i år og tidligere år, og argumentet med at vi kunne brukt pengene på annet går derfor ikke helt opp. Jeg vil faktisk gå så langt som å si at uten anmeldelsene og tekstene som retter seg til flere enn den harde kjernen hadde vi ikke hatt muligheten til å lage like mange slike dypdykk. Og ja, jeg er enig med deg. Det har alltid vært – og fortsetter å være – det mest interessante stoffet vi produserer. Endret 26. desember 2013 av Arodem 1 Lenke til kommentar
olefurz Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 Savner Brothers: A Tale of Two Sons, altså... Lenke til kommentar
Albatron Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 Savner FarCry - Blood Dragon i kategorien Beste Humor, ellers er det en veldig bra liste =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå