Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Klarer ikke å slutte å tenke på kjæresten..

Anbefalte innlegg

Hei.

Har vert sammen med kjæresten i snart 1 år. Vi bor sammen og vi er med hverandre omtrent hele tiden.

Som tittelen sier så klarer jeg ikke å slutte å tenke på henne. Jeg tenker på henne dag inn og dag ut. Jeg elsker å snakke med henne om der er face to face, sms eller telefon.

Hvis jeg er noen timer eller dager vekke fra henne ser jeg på bilder av henne flere ganger daglig.

Hun er konstant i tankene mine. Er sikker på at det ikke går med enn en halvtime før jeg tenker på henne igjen uansett hva jeg styrer på med, om jeg spiller, jobber, er med venner, trener, lager mat osv.

Jeg er på ingen måte helt opphengt i henne og lar henne ikke være i fred. Jeg er veldig oppmerksom på å ikke oppsøke henne hele tiden, men drive på med litt greier for meg selv og lar hun drive på med sitt.

Er dette normalt? Jeg vil ikke påstå at det er plagsomt på noen måte (siden jeg faktisk liker henne..) men det tar opp veldig mye tid av dagen min.

Det var greit i begynnelsen men jeg trodde dette ville gå over av seg selv etter noen få måneder.

Det jeg tenker på er som oftest nye måter å overraske henne på, ting jeg vil si, ting vi kan gjøre, framtiden (godt og vondt), hvordan hun har det osv.

Anonymous poster hash: 9c8c7...2ee

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147

Jo, alt er helt på trynet og du er mentalt forstyrret så det rekker .. - du er nemlig forelsket, og det er en sann sinnsforvillelse, men den er litt go da .. ;)

Lenke til kommentar

Sikkert normalt; ser i hvert fall ut som om jentene her mener det. Selv har jeg aldri hatt det sånn, så jeg tipper det er normalt også; jeg er jo tross alt normal.

Mye som er normalt. Folk er ulike. Kan ikke komme med noen fasit; men det er i alle fall ikke unomrmalt slik ts har det.

Jeg tenker på min også, enda vi er i lag mye, prater mye sammen og skriver mye sammen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...