Gå til innhold

Fikk Led TV med knust skjerm i fra Komplett/Tollpost?!

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte en TV på "black friday" som jeg planla og gi i julegave til min bestemor...

http://www.komplett.no/finlux-32-led-tv-mdvd/782341

Jeg husker at lastebilen var kjørt av en ung person..muligens i 20~ åra...

esken så ut som den hadde fått litt juling under transport siden bildet på esken så ut som det hadde gnisset borti noe (svarte striper)...

Jeg tenkte at jeg kunne ikke åpne en julegave bare for og sjekke... esken så jo bare litt slitt ut... den hadde ikke akkurat blit overkjørt av en buss da ;D

Jeg bærte esken forsiktig in i garasjen og gjemte den inni en av mine gamle TV esker bak en sofa :D(32" eske inni en 40" eske med isopor) (bra isolert)

en måned senere så plukket jeg fram esken og pakket den pent inn...

Min bestemor åpnet pakken på julaften og be kjempeglad :) men da jeg skulle hjelpe henne med og pakke den ut og montere den så jeg at Skjermen var sprukket?!?!?!

Og kundeservice på Komplett åpner ikke før på Fredag muligens...

Så har dere noen råd til meg om hva jeg skal si till kundeservice og hva jeg kan forvente?

Eller er det 4000 (3300) i dass?

Endret av GrandAndreasK
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

du kan forvente ny, eller reparert TV, om du skal reklamere til komplett eller tollpost er jeg noe usikker på.

Du kan egentlig bare fortelle historien du har skrevet over, da kommer det ihvertfal godt frem hvorfor du har ventet en måned med å reklamere (noe som ellers kunne vært litt rart)

Lenke til kommentar

Ville uten tvil ha åpnet den og sjekket, er jo ikke noe problem å pakke den inn igjen.

Men komplett pleier å være greie, så tipper det ordner seg likevel :-)

Sjåførene skal i utgangspunktet notere seg evt skader, og hvis de har oppstått på terminal skal det være festet en liten hvit klistrelapp for å vise at skade er registrert, står et nummer bare på den lappen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...