Hundrelapp1 Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 (endret) Fikk en ny ASUS CG8480 i dag. Når jeg skulle starte den kom ikke noe opp på skjermen, men PC'en gikk og viftene sto på fullt. Har prøvd 3 skjermer og 2 TV'er og en haug med forskjellige kabler, DVI, hdmi og VGA.Det virker heller ikke som tastaturet eller musa får strøm siden de ikke lyser. I tillegg hører jeg 2 korte pip når jeg starter opp, og det lyser rødt på hovedkortet. Har hørt at nullstilling av BIOS'en og ta ut og inn RAM-en kan hjelpe, men hvis jeg åpner kabinettet bryter jeg den hel****s garantien.Noen magikere her som vet om noe som kan hjelpe? Endret 25. desember 2013 av Hundrelapp1 Lenke til kommentar
greenman Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 Du får garantert ny dersom du henvender deg der du kjøpte den. Og at du mister garantien hvis du åpner kabinettet er feil (med mindre det er spesifisert) Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 Lever den inn også gjør du krav på å få en ny. Lenke til kommentar
Hundrelapp1 Skrevet 25. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2013 Det kommer til å ta lang tid mtp helligdager og sånt, det er ikke flere på lager der den ble kjøpt... Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 Kanskje det er lurt å sette batteri i tastaturet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå