NeEeO Skrevet 25. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2013 Hei, Når jeg har på hodetelefonene mine i kanskje 5-10min føler jeg at ørene blir utrolig varme. Itillegg blir de veldig røde. Det blir veldig ukomfortabelt, så mye at jeg "peller" på øret for å prøve å gjøre det komfortabelt igjen. Man skulle ønske man hadde noe kaldt ved siden av sånn at man kunne holde det nært ørene hver gang man ble varm. Jeg kjøpte AKG K518DJ som er lukkede hodetelefoner, og helt siden har jeg følt denne smerten. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 25. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2013 er vek fordi ørene dine er isolerte, dem produserer varme som ikke slipper ut. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 25. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2013 K 518 klemmer ganske hardt på hodet, tre de over noe som er litt større enn hodet ditt (armlenet på sofaen kanskje), og la de være en dag, så sitter de nok mye mer komfortabelt etterpå. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 25. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2013 AKG 518DJ syns jeg er dårlige hodetelefoner. Altfor mye bass og de finnes jo ikke komfortable i det hele tatt. Bruker de når jeg klimprer på gitaren med effektbrettet og jeg tar de av etter 10 minutter pga at de ikke passer mitt hode. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 25. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2013 Jeg hadde disse. Og de er KJEMPEVONDE å ha på. Klemmer og er dårlige. Kjøp del noen skikkelige lukkede klokker som er over ear Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå