Snetters Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 Fikk nytt skjermkort til jul i dag. Bytta fra 580 til 780 sletta alle drivere fra nividia. Men når jeg har skjermkortet i ( 780 ) så kommet den til der jeg kan gå inni biosen så fryser den. Jeg kan bytte til det gamle skjermkortet ( 580 ) og da funker alt normalt. Hjelp meg! Hva kan jeg gjøre. Brukte ccleaner for å slette alle drivere. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 Oppdater bios på hovedkortet Det er mitt tips Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 Det problemet du har, altså at PC'en fryser før Winodws laster eller den fryser i BIOS, har ingenting med drivere å gjøre. Det du kan prøve er å enten oppdatere BIOS eller sjekke at du har PCIe strøm kablene i skjermkortet. Og mens jeg mumler om det, hvilket hovedkort har du? Lenke til kommentar
Snetters Skrevet 24. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2013 (endret) Det problemet du har, altså at PC'en fryser før Winodws laster eller den fryser i BIOS, har ingenting med drivere å gjøre. Det du kan prøve er å enten oppdatere BIOS eller sjekke at du har PCIe strøm kablene i skjermkortet. Og mens jeg mumler om det, hvilket hovedkort har du? http://www.komplett.no/gigabyte-ga-x79-ud3-socket-2011/653871 dette har jeg Endret 24. desember 2013 av Sondre skjellaug Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 (endret) Kan fortelle at 780/titan krevde oppdatering av bios på flere gigabyte x79 hovedkort. Inkludert mitt ud7 da jeg fikk titan for ca9 mnd siden Endret 24. desember 2013 av Nizzen Lenke til kommentar
Snetters Skrevet 24. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2013 Takk for informasjon! Setter i gang! ? Lenke til kommentar
Snetters Skrevet 24. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2013 Det funka!! Tusen takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå