AnonymDiskusjon Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 Hei, er 19 år og har fått god tone med en kvinne i 40 årene. Ville det vært rart om det hadde blitt et vennskap? Er det mulig at hun bare snakker med meg for å være høflig? Er forresten ikke noen seksuelle eller romantiske følelser/interesser innblandet på noen måte. Ville satt stor pris på tips og eventuelle erfaringer. Anonymous poster hash: 1cce0...8fa Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 Nei, det vil jeg da ikke påstå? Jeg har selv vennskap med folk på jobben, og de er mye eldre enn meg, og jeg er faktisk like ung som deg. Når en blir voksen så viskes årstallet vekk, som oftest. Når en er voksen spiller det liten rolle om hvor gammel du er, etter min mening. Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 Om dere har en god tone og hard et hyggelig sammen, så hvorfor ikke? Er bare å være venn med henne det . Hun føler seg neppe gammel bare fordi hun er over førti. Lenke til kommentar
Mephisto- Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 Om dere har en god tone og hard et hyggelig sammen, så hvorfor ikke? Er bare å være venn med henne det . Hun føler seg neppe gammel bare fordi hun er over førti. Enig Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 24. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2013 Er hun enslig?Nei hehe. Hun er gift, og jeg har dame - noe hun faktisk ga meg råd om. Men hun har ikke/kan ikke få barn, og jeg har aldri egentlig hatt en mor, så kan være derfor egentlig Anonymous poster hash: 1cce0...8fa Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 Nei hehe. Hun er gift, og jeg har dame - noe hun faktisk ga meg råd om. Men hun har ikke/kan ikke få barn, og jeg har aldri egentlig hatt en mor, så kan være derfor egentlig Anonymous poster hash: 1cce0...8fa Høres trivelig ut. Jeg har en ekstramor og kan vel egentlig anbefale det til alle. Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 If a young guy is friends with an older woman everybody say`s its good but if a young woman is friends with an older man everybody loses their mind Lenke til kommentar
Extraterrestrial Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Er det normalt? Kanskje ikke. Er det rart? Nei, jeg synes ikke det. Sålenge man er på samme bølgelengde, så ser jeg ikke grunn til hvorfor et vennskap ikke kan bygges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå