mike88 Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 Ble dimmet etter 5 maaneder forstegangstjeneste jeg hadde i 2010, ville egentlig ikke dimme men ble det pga rygg, skal sies at jeg var ganske svak og trente aldri paa den tiden. Jeg har bygd en enorm styrke naa, ryggen er helt fin etter fysoterapi og rygg trening, jeg vil tilbake og fullfore eventuelt starte ny forstegangstjeneste i en annen gren, garden. Ble veldig lei meg da jeg ble dimma hadde veldig lyst aa fullfore. Er det mulig for meg aa gjore et comeback? kunne egentlg sett for meg en utdanning der senere ogsaa kanskje. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 kontakt vernepliktsverket og hør med de Lenke til kommentar
aklla Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 Helt ærlig, tvilsomt. Hvorfor ta sjansen på deg når noen andre, som aldri har hatt problemer med ryggen, også gjerne vil? Men, det er verdt ett forsøk, har vært andre som har gjort det samme, men de har gjerne ikke kommet lengre enn sesjonen... 1 Lenke til kommentar
Dudeliduu Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Ble dimmet etter 5 maaneder forstegangstjeneste jeg hadde i 2010, ville egentlig ikke dimme men ble det pga rygg, skal sies at jeg var ganske svak og trente aldri paa den tiden. Jeg har bygd en enorm styrke naa, ryggen er helt fin etter fysoterapi og rygg trening, jeg vil tilbake og fullfore eventuelt starte ny forstegangstjeneste i en annen gren, garden. Ble veldig lei meg da jeg ble dimma hadde veldig lyst aa fullfore. Er det mulig for meg aa gjore et comeback? kunne egentlg sett for meg en utdanning der senere ogsaa kanskje. Må si meg ganske enig med Aklla over her. Finnes vel ingen fasit men på papiret har du i det minste avtjent førstegangstjenesten allerede og det er mange andre å ta av til fgtj. Ryggskader har en lei tendens å komme tilbake, så du vil må i det minste være 100% sikker på at det er borte for alltid før du prøver deg på noe. Om du derimot bombesikker så er mitt råd til deg og til alle andre som tenker rundt samme grøten: FOS. Du får oppleve et uforpliktet militært opptak og sjekket om du virkelig savner det/ evner å komme tilbake sterkere enn noen sinne. I det minste tenk på det Ps: Husk å si ifra til alle som lurer/graver om at du er helt 100% frisk og kvitt skaden for alltid. Om det virker som du noen gang er i tvil kan det være nok til å heller velge andre fremfor deg. Lykke til! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå