erot71 Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Har lest en del på forumet for spillet, mange har problemer med dump, crash i Kasserine-brettet. Jeg har samme problem, håpet noen kunne sende meg en save fra "Starting Sicily" Er ikke det oppdaget etter Kasserine. Jeg har en crash hver gang spillet laseter bildet med noen amerikanske soldater i en gummibåt...så jeg trenger vel saven etter at bildet er ferdig lastet. Håper noen gidder ! [email protected] Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Skal se hva jeg klarer å finne når jeg kommer meg hjem fra skola! -hang in there- Lenke til kommentar
erot71 Skrevet 7. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2003 Hadde vært supert ! Lenke til kommentar
erot71 Skrevet 8. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2003 Er det ingen andre som opplever det ? Trenger stadig en save... Lenke til kommentar
CAH1 Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Er det ingen andre som opplever det ?Trenger stadig en save... Finnes det ikke noen patch som fikser dette problemet da? Lenke til kommentar
erot71 Skrevet 8. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2003 Har ikke kommet enda. Var på en måte motivert for å spille mer nå. :-? Lenke til kommentar
erot71 Skrevet 14. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2003 Ingen av dere som opplever dette I så fall; send meg en en save :smile: Lenke til kommentar
erot71 Skrevet 14. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2003 Ok, sorry TST :wink: Vil bare redde Italia, å nå har jeg total stopp nede i Tunisa pga denne buggen Lenke til kommentar
f.HiTmAn Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Ja jeg har ett problem på sicily. kommer ikke forbi der når alle di tanksene kommer mot deg og du kan sykte det med mortar eller bazoka. mortaren har hengt seg opp den skyter bare helt i horisonten i bildet uansett va jeg stiller den på. Det med fører at eg ikke kommer lengre i spillet ! :oops: Lenke til kommentar
erot71 Skrevet 16. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2003 Har funnet ute hvordan jeg kommer "rundt "problemet. Skriv maplist i consolen, der kan du dobbelt klikke på det kartet du vil ha. Så nå er jeg i gang igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå