Gintoki Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 Hey, jeg har nå tjent inn 300 fra google adsense via reklamer på youtube videoene mine de siste 8 månedene, men fant ingen meny for å overføre dette.Får jeg ikke overført før minimum 600 er nådd? Lenke til kommentar
Bazzey1 Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 (endret) wow, 300kr på 8 mnd? Du vet at med Google Adsense på din egen nettside kan du tjene mye mer per Norske klikk? Og nei. Du må gå til grensen. Bare prøv å skaff degselv mer views. Endret 26. desember 2013 av Bazzey1 Lenke til kommentar
Gintoki Skrevet 27. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2013 wow, 300kr på 8 mnd? Du vet at med Google Adsense på din egen nettside kan du tjene mye mer per Norske klikk? Og nei. Du må gå til grensen. Bare prøv å skaff degselv mer views. Ok. 1: Har ingen egen nettside. 3: Åssen får man flere views? Spamme det over mange forum's? Lenke til kommentar
Bazzey1 Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Ok. 1: Har ingen egen nettside. 3: Åssen får man flere views? Spamme det over mange forum's? Jeg får faste 2k+ views fra en video per mnd, som handler om å fikse et error på PCen. Det beste du kan legge ut videoer av, er at du fikser ting. Lenke til kommentar
Gintoki Skrevet 28. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2013 Jau, jeg fikk jo over 150k visninger på en fiks i skyrim på pc, men det var en av de få.Å jeg kommer til å lage 3 fikse videoer til, med at jeg reparerer et digital kamera, nds og wii-u's digitizer. Lenke til kommentar
Mads2 Skrevet 15. juni 2017 Del Skrevet 15. juni 2017 Vet dere om jeg får betaling automatisk på AdSense, eller må jeg gjøre noe når jeg har nådd grensen min på 800 kr? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå