StigtriX Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 Hei alle tegneserieentusiaster!Vil bare informere om at vi faktisk har et tegneseriemuseum i Norge. Jeg visste ikke dette selv før jeg så et skilt når jeg var på biltur. Nysgjerrigheten min ble trigget og jeg tok en tur innom. Angrer ikke Når du er ferdig med å ta deg en titt får du til og med en "goodie bag" med tegneserier etc. og du kan få enda mer hvis du klarer å få riktig svar på en quiz. Hvem liker ikke gratis tegneserier og til og med bøker? Du kan bli medlem av Pirayaklubben og Donaldistene gjennom deres hjemmesider også Hjemmeside: http://www.tegneseriemuseet.no/?c=19646 Håper dette kan være interessant for noen. Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 Husker at jeg leste dette i et gammelt Pondus for mange år siden. Har lenge hat tlyst til å dra, men aldri tatt meg tid Lenke til kommentar
Thranduil Skrevet 28. januar 2015 Del Skrevet 28. januar 2015 Klar over bump. Vil bare si at det er verdt turen innom, har vært der en gang selv. Har alt ifra gamle Astrix og Obelix blader til Donald Duck, veldig mye artig å se om man er interessert. Er man i nærheten vil en tur innom være til å anbefale Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå