Stuttkjukk Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 (endret) Noen andre her som har oppdaget Mondoprints? Kan hende jeg er litt sent ute med å falle for disse, men tenkte det kunne være fint med en egen tråd. Man finner de på mondotees.com og de designer filmplakater som trykkes opp i veldig små opplag. De er derfor ganske dyre på ebay, og selges unna fort når de først blir sluppet. Merker samlemanien blusser opp igjen nå, spesielt når det gjelder de geniale Ghibli-printene de har sluppet. Mononoke-versjonen blir nok julegave til meg selv merker jeg: Endret 24. desember 2013 av Stuttkjukk Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 Har tre av dem selv. Utrolig flotte Lenke til kommentar
Stuttkjukk Skrevet 24. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2013 Har tre av dem selv. Utrolig flotte 2013-12-24 14.47.32.jpg 2013-12-24 14.47.46.jpg 2013-12-24 14.48.04.jpg Ah, herlige alle sammen. Hvordan fikset du innramminga? Jeg har ei venninne som jobber på rammeverksted og lurer på om det kanskje er det eneste alternativet. Også litt nysjerrig på hvordan folk tror dette kommer til å utvikle seg. Altså om verdien på disse kommer til å fortsette å stige fremover. Jeg kan kanskje se for meg at ihvertfall de mest populære (type Olly Moss, Aaron Horkey) kommer til å bare stige i verdi de neste årene, så lenge de ikke reprinter noe. Kjøper de jo mest fordi de ser fantastiske ut, men fint å vite at man har muligheten til å selge dem igjen for en fin penge en dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå