AnonymDiskusjon Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 på å bare spise veldig lite (nesten ingenting) har ikke matlyst for tiden, men det er jeg veldig glad for! har tenkt å forsette sånn til jeg har gått ned 6-8 kilo mer jeg tar ikke noe risk hvis jeg gjør det sant? må bare være sikker Anonymous poster hash: cb63e...f87 Lenke til kommentar
TheSleepwalker Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 Hvor fort gikk du ned 3 kg? Og hva er veldig lite pr. dag? Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 Normalt sett vil du få tilbake matlysten når kroppen trenger påfyll. Så lenge du spiser sunt og variert med grønnsaker og kjøtt bør det ikke være noe problem at mengden er liten. Hvis det lille du spiser er gelebønner er det et problem. Lenke til kommentar
Slettet--- Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 på å bare spise veldig lite (nesten ingenting) har ikke matlyst for tiden, men det er jeg veldig glad for! har tenkt å forsette sånn til jeg har gått ned 6-8 kilo mer jeg tar ikke noe risk hvis jeg gjør det sant? må bare være sikker Anonymous poster hash: cb63e...f87 Du merker fort om noe er galt. Så lenge du ikke føler deg hemmet av det så skader det sikkert ikke Etter jeg begynte og sette pris på kosthold så blir jeg faktisk syk av godteri. Får vondt i magen som faen, føler meg shit og angrer så jævlig. Lenke til kommentar
War Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 Ved å sulte seg vil mesteparten være vann som kommer rett tilbake når man spiser igjen. Ved å sulte seg vil muskel forsvinne først, mens kroppen tviholder på det viktige fettet. Det vil iallefall være 50/50. Med reduksjon i muskelmassen vil man bruke færre kcal også og man vil lettere bli overvektig igjen etterpå om man ikke permanent kuttet kcal. Det finnes bare en sunn måte å gå ned i vekt på og det er å spise ca 500kcal mindre en man trenger på en dag , samtidig som man trener for 500kcal for å opprettholde muskelmasse. Gjør man dette sammen med nok protein i kosten så vil man miste kun fett, ca 1 kg i uka. Bedre får man det ikke, og lettere kunne det ikke ha blitt. 1 Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 Hvorfor ikke erstatte karbohydrater med fett og gjerne trene i tillegg? Da slipper man å telle kalorier og slipper å gå sulten. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 24. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2013 Hvor fort gikk du ned 3 kg? Og hva er veldig lite pr. dag?3 uker ca..ingen frokost eller en skive. ingen lunsj som oftest, hvis ikke et pizzastykke eller salat litt middag ingen kvelds Anonymous poster hash: cb63e...f87 takk for svar folkens! Anonymous poster hash: cb63e...f87 Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 Det er jo mulig at det er muskelmasse du taper ved denne formen for slanking Lenke til kommentar
Slettet--- Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 3 uker ca.. ingen frokost eller en skive. ingen lunsj som oftest, hvis ikke et pizzastykke eller salat litt middag ingen kvelds Anonymous poster hash: cb63e...f87 takk for svar folkens! Anonymous poster hash: cb63e...f87 Har hørt at mer enn 0.5kg per uke så vil du miste muskelmasse og det vekttapet er egentlig usunt. Lenke til kommentar
Eloquent Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 Ved å sulte seg vil mesteparten være vann som kommer rett tilbake når man spiser igjen. Ved å sulte seg vil muskel forsvinne først, mens kroppen tviholder på det viktige fettet. Det vil iallefall være 50/50. Med reduksjon i muskelmassen vil man bruke færre kcal også og man vil lettere bli overvektig igjen etterpå om man ikke permanent kuttet kcal. Det finnes bare en sunn måte å gå ned i vekt på og det er å spise ca 500kcal mindre en man trenger på en dag , samtidig som man trener for 500kcal for å opprettholde muskelmasse. Gjør man dette sammen med nok protein i kosten så vil man miste kun fett, ca 1 kg i uka. Bedre får man det ikke, og lettere kunne det ikke ha blitt. En del broscience inni posten din her, men som du sier, kan mye av vektnedgangen rett og slett være vannvekt, og ikke fett. Vil tilføye at man lett kan ha et underskudd på 50-500 kcal uten at det er et problem. 500 kcal er ikke noe magisk tall, men gjennomsnittlig er det ca. der de fleste trives best uten å ofre for mye. Og 500 kcal underskudd blir ~0,5 kg/uka, ikke 1 kg. Lenke til kommentar
War Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 Broscience e win det, måler fettprosent med slimguide, vekt og BIA101(0.5% avvik fra vanntankmåling) Mine siste 3 deffer var på 25, 18 og 12 kg og fettapet sto for over 98% av nedgangen etter stabile glykogenlagre noe som taler for selg selv. Hvis noen kommer opp med en bedre måte så vil jeg gjerne høre om den. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 (endret) For all del, ikke ødelegg kroppen din på den måten, få i deg nødvendige næringsstoffer (fett, vitaminer, proteiner etc.). Det er ikke noe problem å gå ned i vekt selv om du spiser. Bytt ut maten med mer mager, proteinrik mat. Ikke tenk lettprodukter (som oftes bare drittvarer). Kutt ned på usunne ting, ferdigmat/junk, sukker etc. Spis kylling, egg, og sunnere kornprodukter (ikke for mye). Tren. Du vil ikke at kroppen skal begynne å gjøre musklene om til energi, vil du vel? Vekt er ikke alltid en pålitelig måling, fordi fettverdien kan gå ned selv om vekta er den samme (om du trener og dermed bygger muskler). Hva veier du nå og hvor gammel er du? Endret 25. desember 2013 av Stian Aarskaug Lenke til kommentar
Tutti Frutti Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 Ikke spis lite, spis vanlige posjoner, tren mye. Ikke spis søtsaker Ha et variert kosthold Drikk mye vann Ikke la det gå for lenge mellom vert måltid Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 25. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2013 For all del, ikke ødelegg kroppen din på den måten, få i deg nødvendige næringsstoffer (fett, vitaminer, proteiner etc.).Det er ikke noe problem å gå ned i vekt selv om du spiser. Bytt ut maten med mer mager, proteinrik mat. Ikke tenk lettprodukter (som oftes bare drittvarer). Kutt ned på usunne ting, ferdigmat/junk, sukker etc. Spis kylling, egg, og sunnere kornprodukter (ikke for mye).Tren.Du vil ikke at kroppen skal begynne å gjøre musklene om til energi, vil du vel? Vekt er ikke alltid en pålitelig måling, fordi fettverdien kan gå ned selv om vekta er den samme (om du trener og dermed bygger muskler).Hva veier du nå og hvor gammel er du?63 kilo, 16 år Anonymous poster hash: cb63e...f87 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå