Albert Andersson Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 Nysgjerrigkråke ... ? Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 Nei, de krabatene der slipper man ikke unna. Jeg har ikke tall på hvor mange huskråker jeg har som naboer her borte. 2 ganger har de rappa omeleten min som sto på bordet på balkongen og jeg bare stakk en snartur inn for å hente noe. Men jeg har lært. Nå er maten alltid det siste som kommer på bordet. Jeg vil ikke se omeleten min med vinger på en gang til. GOD JUL Roar 1 Lenke til kommentar
JonHa Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 Skarp og og fin masekråke, Albert. Flott komposisjonjon der den glir fremover på luftputer - med veldig lavt drivstoff forbruk. Behagelig rolig bakgrunn uten turbules og tunge stormfulle skyer som dropper tonnevis av regn ned på en stakkar på bakken. Denne er nok mer flyvedyktig enn Dreamliner. Vil med dette ønske deg en riktig God Jul, og det til alle på AKAM også - hørte du det Roar? God Jul til deg og! :-). Hilsen fra Calgary, MST. Jeg kommer tilbake en gang Ii romjula med noen fra arkivet. Mvh, Jon Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 24. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2013 Nei, de krabatene der slipper man ikke unna. Jeg har ikke tall på hvor mange huskråker jeg har som naboer her borte. 2 ganger har de rappa omeleten min som sto på bordet på balkongen og jeg bare stakk en snartur inn for å hente noe. Men jeg har lært. Nå er maten alltid det siste som kommer på bordet. Jeg vil ikke se omeleten min med vinger på en gang til. GOD JUL Roar Hei, Roar. Det er en fornøyelse å lese dine små, humoristiske anekdoter, - det er fint "krydder" her på Akam, og med dine mange underfundige bilder, er jeg tilbøyelig til å utnevne deg til "Akams førstehumorist " ! Vennlig hilsen Albert. 1 Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 24. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2013 Skarp og og fin masekråke, Albert. Flott komposisjonjon der den glir fremover på luftputer - med veldig lavt drivstoff forbruk. Behagelig rolig bakgrunn uten turbules og tunge stormfulle skyer som dropper tonnevis av regn ned på en stakkar på bakken. Denne er nok mer flyvedyktig enn Dreamliner. Vil med dette ønske deg en riktig God Jul, og det til alle på AKAM også - hørte du det Roar? God Jul til deg og! :-). Hilsen fra Calgary, MST. Jeg kommer tilbake en gang Ii romjula med noen fra arkivet. Mvh, Jon Hei, Jonha. Takk for hyggelig, positiv og fyldig kommentar ! Jeg ser fram til flere bilder fra deg, og vil ønske deg og dine nærmeste en riktig God Jul ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 Stilig modell som lager en fin diagonal ... supert foto Lenke til kommentar
Jentungen2 Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 (endret) Ett flott og majestetisk bilde av kråka Albert. Rolig fin bakgrunn og god plassering av ett flott og skarpt hovedmotiv i bildeflata. Spennendes å studere kråka på såpass nært hold, mange fine deltajer her Ønsker deg samtidig en riktig God Jul. Anita Endret 24. desember 2013 av Jentungen2 Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 Du har blitt en ekspert på fugler i lufta dette er fint også!! God Jul ! Hilsen Tove Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 24. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2013 Stilig modell som lager en fin diagonal ... supert foto Hei, Torhild. Tusen takk for hyggelig og positiv kommentar ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 24. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2013 Ett flott og majestetisk bilde av kråka Albert. Rolig fin bakgrunn og god plassering av ett flott og skarpt hovedmotiv i bildeflata. Spennendes å studere kråka på såpass nært hold, mange fine deltajer her Ønsker deg samtidig en riktig God Jul. Anita Hei, Anita. Tusen takk for hyggelig og positiv kommentar. Jeg ønsker deg og dine nærmeste en riktig God Jul, Anita ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 24. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2013 Du har blitt en ekspert på fugler i lufta dette er fint også!! God Jul ! Hilsen Tove Hei, Ovidia2. Takk for hyggelig kommentar ! Å kunne fly er en fantastisk egenskap, og jeg har ofte drømt at jeg selv kan fly, og slike drømmer oppleves som svært realistiske ! Å fotografere fugler i flukt har vært et mangeårig ønske, men det er først i år at jeg har opplevd å få brukbare bilder ! Riktig God Jul, Tove ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Kai PetterJohansen. Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 Skarp og fin meget flott ,God Jul til deg. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 24. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2013 Skarp og fin meget flott ,God Jul til deg. Hei, Kai Petter. Tusen takk for hyggelig og positiv kommentar ! Jeg ønsker eg og dine en riktig God Jul, Kai Petter ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg