Gå til innhold

Nysgjerrigkråke ... ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, de krabatene der slipper man ikke unna.

Jeg har ikke tall på hvor mange huskråker jeg har som naboer her borte.

2 ganger har de rappa omeleten min som sto på bordet på balkongen og jeg bare stakk en snartur inn for å hente noe.

Men jeg har lært.

Nå er maten alltid det siste som kommer på bordet.

Jeg vil ikke se omeleten min med vinger på en gang til.

GOD JUL

Roar

• Liker 1
Lenke til kommentar

Skarp og og fin masekråke, Albert. Flott komposisjonjon der den glir fremover på luftputer - med veldig lavt drivstoff forbruk. Behagelig rolig bakgrunn uten turbules og tunge stormfulle skyer som dropper tonnevis av regn ned på en stakkar på bakken. Denne er nok mer flyvedyktig enn Dreamliner.

Vil med dette ønske deg en riktig God Jul, og det til alle på AKAM også - hørte du det Roar? God Jul til deg og! :-).

Hilsen fra Calgary, MST. Jeg kommer tilbake en gang Ii romjula med noen fra arkivet.

Mvh, Jon

Lenke til kommentar

Nei, de krabatene der slipper man ikke unna.

Jeg har ikke tall på hvor mange huskråker jeg har som naboer her borte.

2 ganger har de rappa omeleten min som sto på bordet på balkongen og jeg bare stakk en snartur inn for å hente noe.

Men jeg har lært.

Nå er maten alltid det siste som kommer på bordet.

Jeg vil ikke se omeleten min med vinger på en gang til.

GOD JUL

Roar

Hei, Roar.

Det er en fornøyelse å lese dine små, humoristiske anekdoter, - det er fint "krydder" her på Akam, og med dine mange underfundige bilder, er jeg tilbøyelig til å utnevne deg til

"Akams førstehumorist " ! :)

Vennlig hilsen

Albert.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Skarp og og fin masekråke, Albert. Flott komposisjonjon der den glir fremover på luftputer - med veldig lavt drivstoff forbruk. Behagelig rolig bakgrunn uten turbules og tunge stormfulle skyer som dropper tonnevis av regn ned på en stakkar på bakken. Denne er nok mer flyvedyktig enn Dreamliner.

Vil med dette ønske deg en riktig God Jul, og det til alle på AKAM også - hørte du det Roar? God Jul til deg og! :-).

Hilsen fra Calgary, MST. Jeg kommer tilbake en gang Ii romjula med noen fra arkivet.

Mvh, Jon

Hei, Jonha.

Takk for hyggelig, positiv og fyldig kommentar ! :)

Jeg ser fram til flere bilder fra deg, og vil ønske deg og dine nærmeste en riktig God Jul !

Vennlig hilsen

Albert.

Lenke til kommentar

Ett flott og majestetisk bilde av kråka Albert. Rolig fin bakgrunn og god plassering av ett flott og skarpt hovedmotiv i bildeflata. Spennendes å studere kråka på såpass nært hold, mange fine deltajer her :) Ønsker deg samtidig en riktig God Jul. Anita

Endret av Jentungen2
Lenke til kommentar

Ett flott og majestetisk bilde av kråka Albert. Rolig fin bakgrunn og god plassering av ett flott og skarpt hovedmotiv i bildeflata. Spennendes å studere kråka på såpass nært hold, mange fine deltajer her :) Ønsker deg samtidig en riktig God Jul. Anita

Hei, Anita.

Tusen takk for hyggelig og positiv kommentar.

Jeg ønsker deg og dine nærmeste en riktig God Jul, Anita ! :)

Vennlig hilsen

Albert.

Lenke til kommentar

Du har blitt en ekspert på fugler i lufta dette er fint også!!

God Jul !

Hilsen Tove

Hei, Ovidia2.

Takk for hyggelig kommentar ! :)

Å kunne fly er en fantastisk egenskap, og jeg har ofte drømt at jeg selv kan fly, og slike drømmer oppleves som svært realistiske ! :)

Å fotografere fugler i flukt har vært et mangeårig ønske, men det er først i år at jeg har opplevd å få brukbare bilder ! :)

Riktig God Jul, Tove ! :)

Vennlig hilsen

Albert.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...