Roar Kneppen Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 GOD JUL fra Nissen i Goa Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jentungen2 Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 (endret) Flott vri på julesangen og en fin og spennendes historie du presenterer for oss her og ikke minst synes jeg bildet var både interessant og godt å se på, får assosiasjoner til jul ved å betrakte det, synes jeg ser både julegrana og muligens er det Jomfru Maria med barnet i armen men hvem vet, kanskje er det nissen Spennendes å høre historien din fra India, hvordan nye perspektiver på livet åpenbarer seg og ringen stadig lar seg slutte, det å leve i nuet Ønsker nissefar en riktig God Jul i Goa og ett flott nytt foto År. Hilsen Anita Endret 24. desember 2013 av Jentungen2 Lenke til kommentar
RuneK Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 Flott vri på julesangen og en fin og spennendes historie du presenterer for oss her og ikke minst synes jeg bildet var både interessant og godt å se på, får assosiasjoner til jul ved å betrakte det, synes jeg ser både julegrana og muligens er det Jomfru Maria med barnet i armen men hvem vet, kanskje er det nissen Spennendes å høre historien din fra India, hvordan nye perspektiver på livet åpenbarer seg og ringen stadig lar seg slutte, det å leve i nuet Ønsker nissefar en riktig God Jul i Goa og ett flott nytt foto År. Hilsen Anita Spennende historie Ha ei god jul i Goa. Rune Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 Hei, Roar. Morsom gjendiktning av Prøysen, - du har mange talenter, Roar ! Det er interessant å lese om hendelser og erfaringer som har bidratt til å forme dine synspunkter når det gjelder filosofi og religion, og du er utvilsomt en kosmopolitt, - fri for "provinsielle" fordommer som ofte preger personer som helst unngår det "fremmedkulturelle" ! Vennlig hilsen Albert. . Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 Hei igjen, Roar. Jeg likte forresten bildet ditt veldig godt ! Albert. Lenke til kommentar
Kai PetterJohansen. Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 Flott kunst du kan det der du er veldig kreativ, Og en riktig God Jul til deg. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 Fin julekunst du presenterer ... og ha en gledelig jul i Goa! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg