NeEeO Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 Hei, lurer på om nettbutikker som Adlibris og Cdon er stengt til 2.juledag. Vil de sende varen før 2.juledag, hvis jeg bestiller nå?(med unntak av jul selfølgelig) Lenke til kommentar
Pjuuok Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 Hva med Posten? Hjelper vel lite om de sender om det ikke er noen som frakter. Tviler på at det er noe skikkelig fart på postgangen før etter nyttår når ting roer seg. Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 24. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2013 (endret) Er du sikker? Endret 24. desember 2013 av Prospect Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 De sender nok ut på fredag, men backloggen er nok enorm så ville ikke ventet noe før et stykke ut i januar. Lenke til kommentar
Pjuuok Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 Er ganske sikker på at man på regne et par dager ekstra på frakten pga. julestria. Slik er det hvert år, tviler på at de har kommet med en übergenial optimalisering av effektiviteten ved julerushet i år. Husk at det er røde dager også. Er ganske sikker på de røde dagene ja. Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 24. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2013 Skulle bestille en bok for å lese i juleferien, men nå ser det ut som om det ikke er noe vits? Lenke til kommentar
sevs Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 Hadde trodd det var en gave til noen du kjenner som ikke kom til å nå fram i tide. Hvis det er en "gave" til deg selv må du faen meg klare å vente. Tenk på de som ikke har fått julegavene sine enda, litt forjævlig at en som deg som bestiller ting til seg selv skal være med på å gjøre leveransen til andre enda tregere. Skjerp deg. Lenke til kommentar
Populært innlegg NeEeO Skrevet 24. desember 2013 Forfatter Populært innlegg Del Skrevet 24. desember 2013 Hadde trodd det var en gave til noen du kjenner som ikke kom til å nå fram i tide. Hvis det er en "gave" til deg selv må du faen meg klare å vente. Tenk på de som ikke har fått julegavene sine enda, litt forjævlig at en som deg som bestiller ting til seg selv skal være med på å gjøre leveransen til andre enda tregere. Skjerp deg. 17 Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 24. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2013 (endret) Da har jeg bestilt den, får håpe den kommer før nyttår. Endret 24. desember 2013 av Prospect Lenke til kommentar
Populært innlegg Bruker-280022 Skrevet 24. desember 2013 Populært innlegg Del Skrevet 24. desember 2013 (endret) Hadde trodd det var en gave til noen du kjenner som ikke kom til å nå fram i tide. Hvis det er en "gave" til deg selv må du faen meg klare å vente. Tenk på de som ikke har fått julegavene sine enda, litt forjævlig at en som deg som bestiller ting til seg selv skal være med på å gjøre leveransen til andre enda tregere. Skjerp deg. Nå må du faen skjære meg ta deg sammen, Jon Håvard. Prospect har da vel ingen intensjoner om å gjøre livet surt for andre eller gjøre leveransen til Posten tregere? Prospect stilte et enkelt spørsmål. På et forum, vel og merke. Hva i helsike er vitsen med et forum, når man ikke engang kan stille et enkelt spørsmål, uten å måtte få slikt møkk slengt i trynet? Skjerp deg. God jul! Mvh, Hafti Endret 24. desember 2013 av Hafti 14 Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 Hadde trodd det var en gave til noen du kjenner som ikke kom til å nå fram i tide. Hvis det er en "gave" til deg selv må du faen meg klare å vente. Tenk på de som ikke har fått julegavene sine enda, litt forjævlig at en som deg som bestiller ting til seg selv skal være med på å gjøre leveransen til andre enda tregere. Skjerp deg. 7 Lenke til kommentar
sevs Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 (endret) Endret 25. desember 2013 av Jon Håvard (sevs) Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 31. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2013 Da fikk jeg den idag Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Da fikk jeg den idag Flott! Kos deg med boken! Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Jeg bestile en bok hos tanum den 19. og de har visst ikke sendt den ennå. Sånt irriterer meg. Lenke til kommentar
sevs Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Da fikk jeg den idag Flott, kos deg med den! Hvilken bok? Sorry for at jeg var grumpy på julaften Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 3. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2014 (endret) Flott, kos deg med den! Hvilken bok? Sorry for at jeg var grumpy på julaften Hehe, det går bra. Det var snakk om en mattebok R1 Endret 3. januar 2014 av Prospect Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå