Gå til innhold

Den store tilbudstråden - nettbrett


Gjest Slettet-fsaSP0zV

Anbefalte innlegg

 

 

 

 

Ja men har lest at WiFi-verisjonen har svakare prosessor,

Kilde til denne påstanden? En ting er at den billigere Tab har dårligere HW enn Note, men at Note har forskjellig HW om det er WiFi eller 3G-versjon har jeg aldri sett.
Bare gå inn på Elkjøp.no og sjekk spesifikasjonene der. Det er forskjell på Wi-Fi og 4G versjonen.

Se der ja, jammen tok jeg feil igjen.

 

Forøvrig stoler jeg aldri på spesifikasjonene hos noen nettbutikker, her er de fra Samsung:

http://www.samsung.com/no/consumer/mobile/mobilephones/galaxy-tab/SM-P6000ZWANEE-spec

http://www.samsung.com/no/consumer/mobile/mobilephones/galaxy-tab/SM-P6050ZWANEE-spec

Nei, det er ikke til å stole. Men var enkleste plassen å anbefale å sjekke når jeg satt på mobil ikke gadd å finne en link.

Mener det var nevnt i testen på amobil også.

 

Men produsenten er alltid sikreste kilde. :-)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-fsaSP0zV

Synes ikke det var spesielt billig for Samsungen. Surface derimot virker litt spennende.

Samsungen har vært nede i 2000 før, men ligger nå på ca 2300. Surface RT har jeg sett til ca 2200 i vinter, dette er den gamle modellen.

Lenke til kommentar

Telenor.no selger Nokia Lumia 620 Svart til 499 kr totalpris med kontant kort

Samme pris som var på lefdal i helga om jeg ikke tar feil. Uansett, så er ikke dette gale! Jeg vurderer å gå fra S4 til denne (ja, jeg vet at det er en stor nedgradering).

Lenke til kommentar

 

 

Synes ikke det var spesielt billig for Samsungen. Surface derimot virker litt spennende.

Samsungen har vært nede i 2000 før, men ligger nå på ca 2300. Surface RT har jeg sett til ca 2200 i vinter, dette er den gamle modellen.

 

Expert har surface 32GB til 1999 nå

 

Er den nå fjernet? Ser ingenting.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651

 

Bra pris men føler sjøl at xperia ultra faller mellom to stoler, for stor for å være en mobil, for liten for å være et nettbrett.

 

Faktisk er jeg enig med deg. Sikler ofte på denne når jeg ser annonser, men klarer ikke helt å rettferdiggjøre et kjøp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...