Gjest medlem-169651 Skrevet 31. oktober 2014 Del Skrevet 31. oktober 2014 Nettopp. De kan nok ikke gi deg 20% rabatt på noe de ikke selger. Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651 Skrevet 31. oktober 2014 Del Skrevet 31. oktober 2014 Tilbudet gjelder torsdag til lørdag denne uken, og kun i følgende butikker: Askøy, Carl Berner, Fyllingsdalen, Drammen, Fana, Forus, Jessheim, Kleppe, Leangen, Lørenskog, Nittedal, Os, Slependen, Sartor, Skøyen, Stavanger, Tiller, Ullevål, Vinterbro, Åsane Gjelder ikke annonserte varer denne uken, gjelder kun lagervarer. OBS: Du må ha med nyhetsbrevet, og ta med en venn, for å få 20%. Hyggelig av dem å drite i oss som bor i Østfold helt da. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 31. oktober 2014 Del Skrevet 31. oktober 2014 Som de fleste av oss da ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 31. oktober 2014 Del Skrevet 31. oktober 2014 Ikke så langt fra Østfold til Vinterbro, da. Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651 Skrevet 31. oktober 2014 Del Skrevet 31. oktober 2014 Ikke fra ytre Østfold, men lengre fra Indre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 31. oktober 2014 Del Skrevet 31. oktober 2014 Jeg sa ikke at det var like langt fra både ytre og indre Østfold, trodde dette var opplagt.... Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651 Skrevet 31. oktober 2014 Del Skrevet 31. oktober 2014 Men det er mange Elkjøp i Østfold også. Hvorfor kan ikke de ha slikt tilbud lurer jo jeg på. Uten at jeg spør deg... Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 31. oktober 2014 Del Skrevet 31. oktober 2014 Men det er mange Elkjøp i Østfold også. Hvorfor kan ikke de ha slikt tilbud lurer jo jeg på. Uten at jeg spør deg... Spør heller Elkjøp.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 31. oktober 2014 Del Skrevet 31. oktober 2014 De forskjellige Elkjøp-butikkene har forskjellige eier- og frachiseforhold, så det er ikke alle som er med på alle tilbud. Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 31. oktober 2014 Del Skrevet 31. oktober 2014 Jeg tipper alle disse Elkjøp butikkene som har det tilbudet, ligger i nærheten av Expert sine butikker, og kjører det tilbudet kun fordi Expert har 20% rabatt på hele sortimentet i samarbeid med DNB, for de som betaler med MasterCard. Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 Syntes vi skal ta med oss Bruktmarked HW.NO også noen ganger. Som tips har jeg handlet med dette eldre ekteparet 4 ganger de er superseriøse og legger ut ofte perverse priser på rå teknologi. 2000,- for Sony Z2 med 4G det er langt under halv pris, jeg sier bare løp å kjøp. 1800 for en Air løp og kjøp. http://www.tek.no/bruktmarked/annonse/36612 http://www.tek.no/bruktmarked/annonse/36613 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 Dumt den Sonyen var med 4g ellers hadde eg slått til. Driver de å dealer veldig mye elektronikk? ? Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 Dumt den Sonyen var med 4g ellers hadde eg slått til. Driver de å dealer veldig mye elektronikk? Negativt å få med 4G den var artig.. Ja de kjøper stadig det nyeste og selger da unna det nest nyeste. Er jo bare å ta kontakt med de så skjønner du fort hvor hyggelige og seriøse de er. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 Så bra. Kan ikke ha 4g på den. Er det så artig altså? Lenke til kommentar
fotonisse Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 (endret) Så bra. Kan ikke ha 4g på den. Er det så artig altså? Hvilke hindringer, begrensninger eller utfordringer vil det være med å ha 4G muligheten? Har selv en iPad med muligheten for å sette inn et sim-kort og ha 4G der, men det har aldri blitt prøvet en gang. Ikke er det noen begrensninger for bruken av det heller for min del, det enste er jo at det kostet litt mer, men det var den eneste de hadde igjen når jeg kjøpte det for en tid tilbake...... Endret 2. november 2014 av fotonisse Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 Så bra. Kan ikke ha 4g på den. Er det så artig altså? Skjønner ikke problemet da du selv kan skru 4G av.. 4G er bare en ekstra mulighet de fleste setter pris på, ønsker du det ikke nei vel skru av funksjonen verre er det ikke........ Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 Kan ikke ha den med på jobb hvis det er mulighet for sim kort i den. Verre er ikke det heller. Lenke til kommentar
fotonisse Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 Det forklarer saken, akkurat den årsaken har jeg ikke vært borti eller hørt om tidligere. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 Er en idiotregel offshore. De folkene som lager disse reglene lever i damptog tiden. Lenke til kommentar
fotonisse Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 Slike regler kan en jo synes hva en vil om, men det er jo bare å akseptere dem om en fortsatt skal ha det som arb.plass..... Er ikke alt jeg er begeistret for i min bransje heller, men det er jo bare godta det som finnes av lover og regler om en fortsatt ønsker å jobbe i den bransjen, uansett hva en synes om selve regelverket....... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå