Gå til innhold

Den store tilbudstråden - nettbrett


Gjest Slettet-fsaSP0zV

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-169651

Tilbudet gjelder torsdag til lørdag denne uken, og kun i følgende butikker: Askøy, Carl Berner, Fyllingsdalen, Drammen, Fana, Forus, Jessheim, Kleppe, Leangen, Lørenskog, Nittedal, Os, Slependen, Sartor, Skøyen, Stavanger, Tiller, Ullevål, Vinterbro, Åsane

 

Gjelder ikke annonserte varer denne uken, gjelder kun lagervarer.

 

OBS: Du må ha med nyhetsbrevet, og ta med en venn, for å få 20%.

Hyggelig av dem å drite i oss som bor i Østfold helt da.

Lenke til kommentar

Syntes vi skal ta med oss Bruktmarked HW.NO også noen ganger.

Som tips har jeg handlet med dette eldre ekteparet 4 ganger de er superseriøse og legger ut ofte perverse priser på rå teknologi.

 

2000,- for Sony Z2 med 4G det er langt under halv pris, jeg sier bare løp å kjøp. 1800 for en Air løp og kjøp.

 

http://www.tek.no/bruktmarked/annonse/36612

 

http://www.tek.no/bruktmarked/annonse/36613

Lenke til kommentar

Så bra. Kan ikke ha 4g på den. Er det så artig altså?

 

Hvilke hindringer, begrensninger eller utfordringer vil det være med å ha 4G muligheten?

 

Har selv en iPad med muligheten for å sette inn et sim-kort og ha 4G der, men det har aldri blitt prøvet en gang. Ikke er det noen begrensninger for bruken av det heller for min del, det enste er jo at det kostet litt mer, men det var den eneste de hadde igjen når jeg kjøpte det for en tid tilbake......

Endret av fotonisse
Lenke til kommentar

Slike regler kan en jo synes hva en vil om, men det er jo bare å akseptere dem om en fortsatt skal ha det som arb.plass.....

 

Er ikke alt jeg er begeistret for i min bransje heller, men det er jo bare godta det som finnes av lover og regler om en fortsatt ønsker å jobbe i den bransjen, uansett hva en synes om selve regelverket.......

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...