Gå til innhold

Den store tilbudstråden - nettbrett

Gjest Slettet-fsaSP0zV

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Sendte mitt i retur. Ikke bra nokk. Mørk skjerm

Samme her. Generelt dårlig kvalitet, forferldelig lyd og skjermen var grunnen til at jeg returnerte mitt. Men til prisen er det vel ikke så verst.

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Måtte bare kjøre på å kjøpe den! Var så sykt bra tilbud, er jo 1600 kr billigere enn nest billigste!

Jeg har 30 dagers åpent kjøp så det er jo bare rått å kunne bestille slik som jeg har gjort for så å kunne levere tilbake og få penga tilbake! Sier bare en ting, SWEET! =)

Tusen takk Zanta for at du delte tilbudet med oss! =)
Fant ikke tilbude på den rød dag annonsen som lefdal linka til på FB, hvor fant du tilbudet?

Lenke til kommentar

Måtte bare kjøre på å kjøpe den! Var så sykt bra tilbud, er jo 1600 kr billigere enn nest billigste!

Jeg har 30 dagers åpent kjøp så det er jo bare rått å kunne bestille slik som jeg har gjort for så å kunne levere tilbake og få penga tilbake! Sier bare en ting, SWEET! =)

Tusen takk Zanta for at du delte tilbudet med oss! =)

Fant ikke tilbude på den rød dag annonsen som lefdal linka til på FB, hvor fant du tilbudet?

Angående åpent kjøp/returrett så vil du jo faktisk ha muligheten til å tjene penger på nettbrettet om du ikke skulle være fornøyd innen 30 dager. Du fikk det jo såpass billig at det burde være mulig å få solgt det med profitt ;) .. Det er også gratis å legge ut på Torget på Finn.no ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...