Hazelhart Skrevet 23. desember 2013 Del Skrevet 23. desember 2013 Jeg må bruke smarttelefonen som hotspot for DS-spill som krever WEP eller ingen sikkerhet for å bruke Wi-Fi. Når jeg går inn på Sikkerhet på smarttelefonen, så finner ingen innstillinger hvor jeg kan endre dette. Jeg har Samsung Galaxy S4. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 23. desember 2013 Del Skrevet 23. desember 2013 kan du kjøre uten sikkerhet? Blir ca like sikkert uansett om wep er alternativet. Lenke til kommentar
Hazelhart Skrevet 23. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2013 kan du kjøre uten sikkerhet? Blir ca like sikkert uansett om wep er alternativet. Vet du hvordan man endrer innstillgene? Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 På min Sony-telefon kan jeg kun velge mellom "WPA2 PSK" eller "Ingen". Ikke WEP. Lenke til kommentar
Hazelhart Skrevet 24. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2013 På min Sony-telefon kan jeg kun velge mellom "WPA2 PSK" eller "Ingen". Ikke WEP. Vel, da ville "Ingen" ha vært alternativet for meg. Men problemet er at jeg ikke finner ut hvordan jeg endrer dette på min. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 (endret) På Sony: Innstillinger -> Mer... -> Tilknytning og trådløs sone -> Innstillinger for flyttbar trådløs sone (sjekk at boksen "Synlig" er markert) -> Konfigurer trådløs sone -> Sikkerhet (velg "Ingen"). Tipper Samsung er relativt likt, det er jo Android på begge. Endret 24. desember 2013 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 YouTube-video som demonstrerer hvordan du gjør på Galaxy S4. Det er ikke helt likt som på min Sony. Lenke til kommentar
Hazelhart Skrevet 24. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2013 YouTube-video som demonstrerer hvordan du gjør på Galaxy S4. Det er ikke helt likt som på min Sony. YouTube-video som demonstrerer hvordan du gjør på Galaxy S4. Det er ikke helt likt som på min Sony. Takk! Jeg har vært inne der flere ganger, og jeg har brukt Portabelt Wi-Fi-hotspot mange ganger, men det falt meg aldri inn å trykke på teksten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå