lullaa Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 Fikk masse fint, men pulsklokken og den nydelige ringen fra min kjære, nydelige kjæreste topper alt :-) i love him so! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 - Hodelykt - "To Kill a Mockingbird" (BluRay) - "Norsk etymologisk ordbok" (denne har jeg ønska meg i lang tid) - "Måk snø!" av Bjørn Skomakerstuen og John Smits - "The Measure of Magic" av Terry Brooks - "A Game of Thrones" av George R.R. Martin* - Én liter Bacardi Razz (ikke at jeg drikker det, men kjekt å ha om jeg skulle ville sjenke noen fjortiser) - To handduker 70x130 (en skifergrå, en koksgrå) - Vision Spinner, black - En stilig hettegenser fra Superdry (dessverre noen størrelser for liten) - Icebug piggsko - Recliner - Gavekort på 200 kr fra Platekompaniet. Alt i alt, SVÆRT fornøyd med årets fangst. * Fant ut at denne boken fikk jeg tilbake etter å ha lånt den ut til vedkommende som gav meg boken. Rundt de tider serien først kom på amerikanske skjermer. Må jo ha bilder også: Alt samlet Recliner fra mamma, pappa, søss, minstesøss og farmor, hettegenser fra tante, filleonkel og kusine "To Kill a Mockingbird" på BluRay fra Danielzu "The Measure of the Magic" av Terry Brooks fra Danielzu Vision Spinner, sort, fra min Secret Santa Icebug piggsko fra mormor Icebug piggsko fra mormor 1 liter Bacardi Razz fra fetteren min og dama hans 2 70x130 handduker fra fetteren min og dama hans Gavekort fra Platekompaniet fra bestekompisen min Hodelykt fra arbeidsplassen "Måk snø!" av Bjørn Skomakerstuen og John Smits, fra en annen, god kompis "Norsk etymologisk ordbok" av Yann de Caprona, fra minstesøss og typen Det geniale julekortet som fulgte med ordboka Det geniale julekortet som fulgte med ordboka Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 Fikk mye bøker, akkurat som jeg hadde ønsket meg; Lucky Peach #3 - #9 Tom Kerridge - Proper Pub Food Daniel Patterson - Coi: Stories and Recipes Philip Howard - The Square: Sweet Magnus Nilsson - Fäviken Pascal Barbot - Astrance: A Cook's Book Rene Redzepi - A Work In Progress Alex Atala - D.O.M. Harold McGee - McGee on Food and Cooking: An Encyclopedia of Kitchen Science, History and Culture Porselenskokkekniver Tykke ullsokker £50 i gavekort på amazon.co.uk Juleflaxlodd Lenke til kommentar
Tutti Frutti Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 The big bang theory sesong 3 Klær 1900 kroner Stort smykkeskrin Parfyme Nytt headset Smykker Skijakke Såpe Kalender Mascara Eyeliner Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 Jeg sa til familie og venner at jeg ikke ville ha gaver i år, men det er ikke alle som klarer å la være. Django Unchained på DVD 3-pack t-shorter 2-pack grå boksershortser 2-pack svarte boksershortser Bache Gabrielsen Cognac En spansk sjokolade Lenke til kommentar
Gendarmerie Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 3000 i kontanter 7000 kr øremerket reise Skreddersydd dress og sko Vin og øl Genser Hjemmesnekra ullsokker Toalettmappe i skinn, med masse rart i Lenke til kommentar
Guilty Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Ble kjempefornøyd og overrasket i år, er ikke vant med å få så mye! Michael Kors klokke Sodastream Blender som kan knuse is Skinnveske To ciate neglelakker Sminkepung fra Lycke Hjemmelaget nissemor fra nevøen min på 3 år Glassfil og pinsett med microdiamanter og reiseetui Sjal Noen leppestifter Gode, varme sokker til fjellskoene mine Hjemmelaget utskjært hjertekurv i tre fylt med Ferrero Rocher Sjokolade Og endel penger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå