sevs Skrevet 23. desember 2013 Del Skrevet 23. desember 2013 (endret) Den store julegavetråden 2013! Hva kom nissen med i år? List opp gavene dine! Bilder er absolutt anbefalt! Regler - Følg forumets regler - Alle innlegg skal ha med dine julegaver (litt småprating rund er lov - Ikke rakk ned på noen fordi de ikke har fått julegaver som du selv liker Endret 23. desember 2013 av Jon Håvard (sevs) Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 500 spenn. Sokker. Sengesett. Alarmklokke med lys. (Wake-up light) Camel-back? (3l drikkeflaske med slange for bruk i en sekk) Lampe-shopping med mamma. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 Phillips Wake-Up Light Phillips elektrisk tannbørste Mötley Crüe The Dirt (bok) UIl sokker Complete Star Wars collection på Blu-Ray 500 spenn. Diverse candy. Lenke til kommentar
Slettet--- Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 Godteri Bjørn Borg boxere Calvin Klein boxer Jean Paul fleece jakke 2 gensere 3700 spenn Thinsulate hansker Lommebok Pyjamas set fra gant Lenke til kommentar
Sermoni Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 KTM EXC 2013 iPhone 5S 64GB TRI GTX Classified 780Ti KingPin i7 4960X 50.000 kontant Helt ok, litt skuffet men. 1 Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 Masse klær, sminke, sko, hårprodukter ogsånneuinteressantejenteting - Albumet til Nirvana og John Lennon Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 Til meg: * Gavekort Ikea (til sammen 1200 kr) * 1000 kr i kontanter * Rosa handlenett * Sammenleggbart handlenett med navnet mitt på * Sminkepung * Hårspray * Tørrshampo * Pc-børste * Boka "Øvelseskjøring - trygg vei til førerkortet" * Rosa badelaken * Smykkehenger * Pyntehjerte i sølv * 2 hvite kubbelys * Dørskilt til toalettet * Boks til vaskepulver * Tankenøtt i metall * Rosalilla telysholder * Smykkesett (øredobber og halskjede) * Vanter for touchscreen * Vanter * Refleks/ledarmbånd til turer * Ugleservietter * Svart sekk * Rosa dusjradio * Duftpose * Rosa skrubb * Rosa skrubbevante * Rosa rosesåpe * Rosa skrubbebørste * Lilla varmeflaske * Rosa skjerf med stjerner * Uglepute * Hvit bolle Felles til meg og mannen: * 4 Softline drikkeglass * Glassmugge * Glasskaraffel * Glassbolle * Duftsett * Glassengel * 6 grønne kluter * 2 blå bådehåndklær Utover dette fikk jeg også julestrømpe av mine foreldre. Samt fin bluetooth-høytaller av jobben, samt Besserwisser-spill av bemanningsbyrået jeg fikk jobben min gjennom. Er meget fornøyd. Fikk mange ting jeg trengte til den nye leiligheten min. Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 - En tynn genser - To hettegensere - Ullgenser - Ullsokker - T-skjorter - Mini-høytaler - Ca 5 000,- totalt - Gavekort på kr 400 fra Platekompaniet Mange myke pakker, men sånn er det vel å vokse opp Lenke til kommentar
MhMh Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 (endret) GoPro Hero 3 Black Edition Lian Li A05FNB 1900,- i cash1000,- gavekort digital impuls Godteri Iron Maiden kalender Endret 24. desember 2013 av MhMh Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 Godteri Headsett Parfyme En CD Bøker Plakat 400 kroner Julehefter Ryggsekk Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 - 1750kr i kontanter - 6 kopper, 1 kanne og en skål i mummitroll serien - En ildfast form - To hodeskalle telysholdere og en pose røde telys - Hjemmestrikkede ullsokker i sprakende farger fra Naustdal - Sjokolade - Deodorant sett - Whittard varm sjokolada sett (ikke helt sikker på hva det er men) Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 (endret) - Hodelykt - "To Kill a Mockingbird" (BluRay) - "Norsk etymologisk ordbok" (denne har jeg ønska meg i lang tid) - "Måk snø!" av Bjørn Skomakerstuen og John Smits - "The Measure of Magic" av Terry Brooks - "A Game of Thrones" av George R.R. Martin* - Én liter Bacardi Razz (ikke at jeg drikker det, men kjekt å ha om jeg skulle ville sjenke noen fjortiser) - To handduker 70x130 (en skifergrå, en koksgrå) - Vision Spinner, black - En stilig hettegenser fra Superdry (dessverre noen størrelser for liten) - Icebug piggsko - Recliner - Gavekort på 200 kr fra Platekompaniet. Alt i alt, SVÆRT fornøyd med årets fangst. * Fant ut at denne boken fikk jeg tilbake etter å ha lånt den ut til vedkommende som gav meg boken. Rundt de tider serien først kom på amerikanske skjermer. Endret 25. desember 2013 av Datasmurf Lenke til kommentar
sevs Skrevet 24. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2013 2x Beyerdynamic Custom One ProICY BOX IB-AC611 USB 3.0 HubEn jalla USB 3.0-hub fra Clas som jeg skal bytteEn genser fra Jack&JonesTo T-skjorter fra J&J (tror jeg skal bytte 1 av dem, likte den ikke)Ullundertøy i størrelse S (trenger xl -.-)Elektronisk monopol (skal bytte eller få tilbake pengene)Loddebolt og verktøykoffert fra Netthandelen Lots of borrelåsbånd NSMB2 Laban seigmenn Apoterkerkarameller (får disse hver jul fra ei som jobber på apotek) Bula vinterhansker Trysil-sokker 500kr Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 (endret) Sauce Pan fra OBH Nordica Casserole fra OBH Nordica Brødrister Vannkoker Spiders (BluRay film, en slags hyllest til Arachnophobia, jeg elsker edderkopper så var tydeligvis en slags spøk fra kameraten min ) Spagetti-gaffel Flipcover til min Galaxy Note 2 Tallerkener (har en vane for å sette tallerkener på enden av kontorpulten, og når jeg reiser meg opp så kommer jeg ALLTID borti kontorpulten, og ofte så har de detti en tallerken (eller to) i gulvet. To skjorter Tre gensere Tre bukser Contagion (PC (Steam)) The Walking Dead Season 2 (PC, førjulsgave fra meg selv) 1500,- Endret 24. desember 2013 av Gnalern Lenke til kommentar
mandela Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 Hyggelig å se at det fortsatt gis varme klær iblant overfloden av gaver , for "the shit-storm is coming" Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 - Jule-shotteglass - Sonos: PLAY 1 - Stavmixer- - 3200,- - 2stk Alex Ferguson biografier - Marsipangris - Lommelerke - Handduker - Sokker - Feire jul med familien min - Gleden av å gi Flott aften! Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 Noen innlegg har blitt fjernet da reglene i førstepost ikke følges.MvhMalvado Det jeg har fått så langt : *Ny 35L ryggsekk. *Masse sokker (Ullsokker og bomullssokker) *Blu-ray Bourne Legacy. *2 sett med tøffler ( er noe som blir brukt på den ene jobben så kjekt å ha ) . *Penger. Fornøyd jeg i alle fall Lenke til kommentar
bruker-262560 Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 En fin festina-klokke Nye 2xu Ett års abbonoment på illustrert vitenskap 1700kr Diverse julepynt Og ikke minst det beste, masse fine tegninger fra de små niesene. Superfornøyd!:-) Lenke til kommentar
sevs Skrevet 25. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2013 Noen innlegg har blitt fjernet da reglene i førstepost ikke følges.Mvh Malvado Det jeg har fått så langt : *Ny 35L ryggsekk. *Masse sokker (Ullsokker og bomullssokker) *Blu-ray Bourne Legacy. *2 sett med tøffler ( er noe som blir brukt på den ene jobben så kjekt å ha ) . *Penger. Fornøyd jeg i alle fall Hvilke sokker fikk du? Lenke til kommentar
Olgadolga Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 (endret) - Dvd-Samling på 10 filmer - Parfyme Burberry London for Men og Thierry Mugler: Angel Men - Gavekort Vinmonopolet 150,- - Hårvox (Define men moulding Clay) - 1 flaske Corona Extra - 2 boxers - 1 joggebukse Adidas - Beanie (lue) - 1 par lester - 1 par sorte sokker - Liten flaske "Underberger" Er interessert i en byttehandel!! Hvis noen har et PS3-spill de ikke vil ha så hyl ut! Helst The Last of Us, Assassin's Creed 4: Black Flag, Gran Turismo 6 eller Dead Rising 3! Kontakt meg på pm. Kan også ta imot filmer. Har lyst på Kon-Tiki bluray dvd. Legg inn bytte-forslag så skal jeg vurdere det Endret 25. desember 2013 av Olgadolga Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå