Gravitass Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 God jul til alle sammen her hos Hardware.no Gratulerer på forhånd den aller heldigste som vinner denne enestående pakken PS: har veldig lyst på en sånn selv, siden jeg bare yar en gammal, sliten laptop å game/redigere/jobbe på 1 Lenke til kommentar
Vallion Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 Fin premie! Btw god jul! Lenke til kommentar
NOREleveN Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 Gutta, det er cuda kjerner ikke stream prosessorer som i amd Lenke til kommentar
Gjest Slettet-RnjNn5NbHl Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 Hadde vært fin premie. Jeg har ikke vunnet noe anet en mandel i grøten ting på skolen, så hadde vært fint å endelig vunnet noe ordentlig... hvis jeg vinner kommer jeg til å ta grafikk kortet, Ram og kansje litt lagringsplass fra den til min egen pc og gi resten pluss den rammen/graffikk kortet jeg tok ut av min å gi til storebroren min som har en veldig dårlig pc..... Lenke til kommentar
Snowleopard Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 Jeg vinner gjerne denne. Har en seksåring i huset som kunne trengt seg ny datamaskin ^^ Utgår fra at du mener denne går til far, og så arves det nedover i rekkene som her hjemme? Denne er vel unødvendig kraftig for en 6-åring. De spillene som krever en så heftig maskin, bør ikke en så liten unge spille, i mine øyne. Om noen så kan vise til et ikke-voldelig spill som krever så heftig maskinvare, som samtidig er så lett å kontrollere at en 6-åring kan klare det med glans, ja da skal jeg bøye meg i støvet, for det tror jeg ikke eksisterer per i dag. :-) Har selv ei datter på 6, og hun får nøye seg med en sliten socket-939-maskin foreløpig. Her i gården går det mest i filmavspilling, gjerne via Netflix Kids, foruten alt av barnefilmer som er lagt i videomappen. Ellers er det Nettby, og diverse online spillportaler for små barn det går i. Ja, og så er hun glad i å låne mammas iphone, eller pappas androide leker (HTC One og Samsung Galaxy P1000 som snart bør byttes ut). :-) 2 Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 *Puh* Rakk det! Om det hadde vært en TV bak siste luke, hadde jeg garantert vunnet den. Vår 3-4 år gamle 50" Panasonic V10 røk natt til julaften i stormen. Lenke til kommentar
joke5 Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 Svarene er i hvert fall riktige men med min flaks trenger jeg ikke engang tenke på denne flotte premien! Men jeg vil benytte anledningen til og gratulere den heldige vinneren og ønske alle en riktig god jul og ett godt nytt år! Lenke til kommentar
joke5 Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 Dette er en meget generøs gave i fra Komplett til Hardware`s julekalender som jeg tror alle hardware`s lesere setter pris på! Lenke til kommentar
Hayabuuza Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 Hadde gjort seg med denne når gpuen på min ikke funker lenger Lenke til kommentar
Xeesi Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Jeg vinner gjerne denne. Har en seksåring i huset som kunne trengt seg ny datamaskin ^^ Utgår fra at du mener denne går til far, og så arves det nedover i rekkene som her hjemme? Denne er vel unødvendig kraftig for en 6-åring. De spillene som krever en så heftig maskin, bør ikke en så liten unge spille, i mine øyne. Om noen så kan vise til et ikke-voldelig spill som krever så heftig maskinvare, som samtidig er så lett å kontrollere at en 6-åring kan klare det med glans, ja da skal jeg bøye meg i støvet, for det tror jeg ikke eksisterer per i dag. :-) Har selv ei datter på 6, og hun får nøye seg med en sliten socket-939-maskin foreløpig. Her i gården går det mest i filmavspilling, gjerne via Netflix Kids, foruten alt av barnefilmer som er lagt i videomappen. Ellers er det Nettby, og diverse online spillportaler for små barn det går i. Ja, og så er hun glad i å låne mammas iphone, eller pappas androide leker (HTC One og Samsung Galaxy P1000 som snart bør byttes ut). :-) Neida, far har kjøpt seg maskin som er hakket bedre enn premien. =) Her går det i Magic Desktop eller Minecraft. Portal 1 og 2 er vel ikkevoldelige spill som jeg skulle tro gutten kunne hatt mye morro med. Det er vel ikke allverden de krever av grafikkort men i allefall mer enn de fleste andre barnespill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå